Wackee Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei! Har mange bilder fra ein ungdomssamling liggjande på PC nå. Vi gjerne lage eit album med bildene, det er ikkje viktig at det er så avansert, så lenge det er gratis. Trenger også grundig veiledning gjennom prosessen, er ganske ny på det området. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 To alternativer: http://jalbum.net/ http://picasa.google.com/ Lykke til Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Flott! Trenger kanskje litt veiledning seinare... Takker Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Okei. No har eg laga eit album med Picasa. Problemet er å legge det ut på internett... da eg ikkje har tilgang på ein server.... Nokon med ein genial idè? Lenke til kommentar
Fellow Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Okei. No har eg laga eit album med Picasa. Problemet er å legge det ut på internett... da eg ikkje har tilgang på ein server.... Nokon med ein genial idè? 5783354[/snapback] Hvorfor ikke bruke denne Fotoknudsen Her kan du lage gratis album, og selv velge hvem du vil dele med Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Okei. No har eg laga eit album med Picasa. Problemet er å legge det ut på internett... da eg ikkje har tilgang på ein server.... Nokon med ein genial idè? 5783354[/snapback] Hvilken ISP bruker du? De fleste har vel med noen MB med lagringsplass på en server... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Sorry for å vere " n00b" men hva er en ISP? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 De som leverer nett hos deg. Telenor? Nextgentel? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Ehm.. Årdalsnett Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Okei. No har eg laga eit album med Picasa. Problemet er å legge det ut på internett... da eg ikkje har tilgang på ein server.... Nokon med ein genial idè? 5783354[/snapback] Klarer du å overføre med ftp? (uansett ikke vanskelig å lære) På start.no får du 30 mb for 10 kr: http://www.start.no/startpass/2005/09/27-7790.html Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ifølge nettsiden til din ISP, har du allerede 30MB hjemmesideområde. Ta en prat med de du:) Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvorfor gjøre det så vanskelig? Registrer deg på www.eurofoto.noDer får du ubegrenset lagringsplass til bildene dine, gratis. Lag et album, overfør bildene, del bildene på den måten du vil (med og uten passord f.eks) Her er et eksempel (ikke mine bilder da...) Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Tja, har lyst å ha ein side med berre bilder, blir litt meir oversiktelig da. Har allerede laget eit album klart med WebAlbum Creator, og trenger bare å laste det opp på ein server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå