Inc Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har laget en layout i Photoshop som jeg ville legge ut på ett domene som jeg har. Bruker Dreamweaver 8. Hvilken filtype skal jeg lagre den som i PS? Kan jeg uploade den direkte til Url`n min? Har prøvd å lagre sen som index.html og uppe den fra dreamweaver men får bare en tom skjerm med noen rare rammer... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Tror du egentlig bare burde ta det fra starten, jeg: Htmldog.com Lær om prinsippene for webisder først. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Å lagre et bilde som index.html vil ikke funke nei... du burde lagre det som .png... også må du lage en html.side og f.eks bruke bildet som bakgrunn! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Nei det var ikke så enkelt dette. Uansett så måtte jeg jo slice opp layout`n ellers hadde den blitt altfor stor og tung å laste ned etterhvert. Kan bare litt html og php, holder meg til wysiwyg til jeg kjører meg fast, så har jeg andre i bakhånd som tar over kodingen videre . Ideen var at jeg skulle klare meg ett godt stykke uten for mye <php?> Edit: og html... Endret 20. mars 2006 av regga Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Og uten html? Det er umulig hvis du skal lage websider. Websider uten HTML er som en pc uten strøm. Les litt på linken som Mikka ga deg. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Går vel an med flash? Det snik seg sikkert inn litt HTML alikevell. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Gyn3r skrev: Og uten html? Det er umulig hvis du skal lage websider. Websider uten HTML er som en pc uten strøm. Les litt på linken som Mikka ga deg. 5783108[/snapback] hehe, nei, ikke så ment. Det går jo ikke ann. Å kode en siden med kun wysiwyg og uten notepad2 og den slags Var det jeg mente. Endret 20. mars 2006 av regga Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jaja, da blir det jo noe annet Du bør nok dele det opp uansett. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Nå har jeg delt opp layout, men kan jeg sette det sammen igjen på lett forståelig måte. Guiden jeg fulgte, ende opp med tabeller, rader og kolonner i ren og skjer script stil ?? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Ja, den står som bakgrunn ja, ble litt mye tag`r over skjermen her i stad så jeg satte den som en bakgrunn inn til videre. Nå har jeg satt bredde til 780pixler... fikk det ikke til med prosent.. Endret 20. mars 2006 av regga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå