Gaupa Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Hei, PCen jeg bestilte fra NetShop har nettopp blitt sendt, og da jeg sjekka litt nærmere fant jeg ut at skjermkortet ikke støtter VGA! Jeg har en Samsung SyncMaster 913N, og den har selvsagt kun VGA. Finnes det noen slike converter-plugger som feks det finnes for USB-PS2? Eller må jeg kjøpe ny skjerm? :/ POV GeFORCE 7900 GT 256MB PCIe Dual DVI,HDTV, TV-ut ++ Endret 20. mars 2006 av Gaupa Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Du kan vel kjøpe en slik? Har selv en slik på en av mine pcer, og det fungerer flott. Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Du kan vel kjøpe en slik?Har selv en slik på en av mine pcer, og det fungerer flott. 5782359[/snapback] Ja, der har du den! Takk så mye! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Du kan vel kjøpe en slik?Har selv en slik på en av mine pcer, og det fungerer flott. Ja, der har du den! Takk så mye! Bare hyggelig. Men pass på at du får riktig, de finnes nemlig både i han og hun. Lenke til kommentar
ntec Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Kjøp en slik hos en lokal forhandler da frakten blir dyr fra nettet. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=106841 Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det skal følge med overganger fra DVI til VGA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå