Gå til innhold

Fra farger til svart/hvitt

Anbefalte innlegg

Det var ikke meningen å være så krass som jeg ser det kan se ut for at jeg var. Det jeg mente, var egentlig at alle burde prøve filtrene i "Virtual Photographer", for ellers går de glipp av et av de (etter min mening) mest anvendelige gratis plug-in / filterne der ute.

Her er et lite eksempel:

57570491.optic.jpg

Tor

Endret av eitp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde meg litt med layers og color og bruk av spaker. Og må si at det fungerte meget bra. Er nok mye å hente ved å lære seg å bruke elements !

Prøvde å innstallere virtuelPhotographer, men fikk den ikke til å funke. Det er vel meninga den skal legge seg nederst i filter-menyen, men der ligger den ikke. Hva er trikset.

Lenke til kommentar
Prøvde meg litt med layers og color og bruk av spaker. Og må si at det fungerte meget bra. Er nok mye å hente ved å lære seg å bruke elements !

Prøvde å innstallere virtuelPhotographer, men fikk den ikke til å funke. Det er vel meninga den skal legge seg nederst i filter-menyen, men der ligger den ikke. Hva er trikset.

5791684[/snapback]

Hvis du installerete den i en plugins mappe til prog så skal den dukke opp ja. Du restartet prog? Utover det så vet jeg ikke, bruker PS cs2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...