Spartan Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Vi er nok like vi.. Legger info i signatur og gir opp butikken.. Eneste målet mitt er at jeg klarer å få andre til å innse at det finnes bedre nettbutikker der ute, og dermed få dem til å "tape" mer penger enn jeg har gjort. Retur er som sagt alfa og omega, uten det er butikken uten meg som kunde ihvertfall. 6044976[/snapback] Hva gjorde Netshop mot deg ? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Kjøpte meg et headset, icemat siberia... Hentet fra webshopguiden... Karakter: 1 Om retur er viktig, gå til neste butikk. Jeg innrømmer at den ene skaden er skjedd ved fysisk skade, en skade som alle headset burde tåle. Den andre skaden ved at svakhet i plasten. Hardplastfestet knakk da jeg skulle ta denne på meg en dag. Punkt 2 der jeg bestilte varen så burde et eller annet system ha plukket opp at jeg hadde 2 bestillinger. Jeg fikk ikke avbestilt første ordren fordi den blir låst i et tidsrom frem til pakking elns, derfor kjørte jeg en ny bestilling i den tro/håp om at dette ville plukkes opp, da man logger seg inn på deres sider. Dere burde kanskje laget et system som sjekker dette, er ikke så vanskelig, har selv jobbet innenfor salg over nett og dette er den enkleste ting i verden. Så jeg har vel kastet bort ca. 120,- på porte og ca. 400,- på icemat siberia. Innsendt av: Dre@m_Lord, 31/01-2006 Kommentar fra: Netshop Kommentar tittel: I dette tilfellet innrømmer kunden at produktet er forvoldt fysisk skade. Utover det så har kvalitetsgraden på varen ingen betydning, og Netshop forholder seg alltid til normal garantiordning. Videre så bestilte kunden to varer med seks timers mellomrom. Kunden opplyste, eller forespurte, ikke via epost eller telefon om at det foreligger 2 ordre og at disse gjerne kan sendes sammen. Netshop har flere hundre pakker som går ut hver dag via flere pakkebord. Det foreligger ikke noe system som kan holde kontroll på individuelle ordre til samme mottaker. Lagt til: 2006-02-14 14:23:07 Fikk aldri svar om de mente jeg løy, men det så ut som de mente jeg gjorde det da jeg sa dette knakk uten noen form for stress på plasten. De greier å si at kvalitet på en vare ikke har noe å si, greit nok, jeg har kastet bort penger, og de har mistet en kunde som ikke glemmer. Bruker sjelden returordning på ting, men når jeg gjør det er det berettiget, liker ikke å misbruke.. Er vel 3-4 år siden sist jeg måtte/ønsket å gjøre det. Synes hele greia virket useriøs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå