ZprMario Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er det noen som vet hvilke muligheter man har dersom man ikke finner igjen vitnemålet sitt fra VK2? (mtp. jobbsøking osv.) Har et lite håp om at det skal dukke opp, men begynner å se svart ut. Tar skolene vare på slikt i flere år etterpå? (jeg gikk ut av VK2 i 2003...). Jeg mener, ulykker kan vel skje alle, alle har vel hørt unnskyldningen om at "bikkja mi spiste leksene mine", men hva om faktisk akkurat noe sånt skulle skje... Vet jeg bør ringe skolen og høre med de, men tenkte jeg bare skulle høre om andre har vært i samme situasjon. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Nevermind, fant det! Ironisk nok rett etter jeg la ut inlegget her... Men post gjerne hva man må gjøre om man har mistet det, i tilfelle andre er i samme situasjon... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Slikt burde da være mulig å anskaffe en kopi av noen år etterpå. Imidlertid finnes det helt sikkert lover for personvern som begrenser hvor lenge. Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Mister du vitnemål, kan du kontakte skola, dem skal ha alle vitnemålene i arkivene vil jeg tro. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Skolene skal ha de, ja... Men til blodpris hvis jeg ikke husker feil... 300pr vitnemål ellerno. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 En i klassen, bor i hybel btw, hadde ikke vitnemålene på hybelen, og hadde ikke sjangs til å få tak i de før søknadsfristen for å søke på en lærligeplass. Han spurte lærern og fikk nye vitnemål skrevet ut ganske fort helt gratis... men tror egentlig du må betale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå