Gå til innhold

PSP til 999!

Hobbes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1kr om man binner seg til telenor ADSL basis et år. Funker fett for meg, som likevell har telenor.

Men jeg har v2.1 (eller noe) er det ingen mulighet for meg å negradere?

5847446[/snapback]

Er dette en kampanje som fortsatt er igang ? Eller var det en sånt en dags trix fra elkjoep ?

Lenke til kommentar
1kr om man binner seg til telenor ADSL basis et år. Funker fett for meg, som likevell har telenor.

Men jeg har v2.1 (eller noe) er det ingen mulighet for meg å negradere?

5847446[/snapback]

Er dette en kampanje som fortsatt er igang ? Eller var det en sånt en dags trix fra elkjoep ?

5848566[/snapback]

Expert (BONUS) som har dette. Eller hadde. Er ikke lett å få tak i mer. Men tilbudet er mest gunnstig for de som allerede har telenor adsl basis. Abonnomentet koster tross allt 5500kr i året.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte min for 1kr idag... så jeg klager ikke.

5847397[/snapback]

Hehe, beste aprilsnarr... Ser t.o.m. ut som enkelte gikk på den... Du skulle ha nevnt hvilken butikk og, så hadde sikkert noen løpt som gale for å sjekke... :thumbup:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte min for 1kr idag... så jeg klager ikke.

5847397[/snapback]

Hehe, beste aprilsnarr... Ser t.o.m. ut som enkelte gikk på den... Du skulle ha nevnt hvilken butikk og, så hadde sikkert noen løpt som gale for å sjekke... :thumbup:

5852923[/snapback]

Har du lest hele tråden? Var vel med ADSL-abbonomentbinding.

Lenke til kommentar

Expert annonserte faktisk dette i VG dream_lord.. PSP til 1,- med 12 mnd bindingstid til telenor adsl.

Ikke at jeg helt så vitsen, da 12 mnd med minimum 300,- i månedsavgift er en smule dyrere enn det du kunne få en PSP til uten binding hos andre kjeder :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Expert annonserte faktisk dette i VG dream_lord.. PSP til 1,- med 12 mnd bindingstid til telenor adsl.

Ikke at jeg helt så vitsen, da 12 mnd med minimum 300,- i månedsavgift er en smule dyrere enn det du kunne få en PSP til uten binding hos andre kjeder :).

5853784[/snapback]

Er dette tilbudet gjeldende fortsatt? Noen som vet?

Jeg har nemlig Telenor ADSL, og bindingstiden min utløpte vel for omtrent ett år siden.. Skulle gjerne ha bundet meg for 12mnd til for og fått en PSP til 1 krone, siden jeg ikke planlegger å si opp Telenor abb'et mitt uansett (har en veldig gunstig borettslagsavtale, betaler ca 380kr/mnd for 3mbit uten hustelefon (ikke fasttelefon avgiften er inkl i de 380kr'ene)).

Lenke til kommentar
Prøv å ring telenor å hør om du kan få den for 1 kr.

Viss du forlenger ab.tiden din da!

Har hørt om folk som har fått lov til dette.

Telenor blir vel bare glade for mer penger :p

5863695[/snapback]

Var vel ikke Telenor som hadde denne kampanjen da...

En forhandler får jo litt for en 12 mnd. binding og hvis de da vil gi den bort til kunden med et rimelig produkt er det opptil dem. ;)

Telenor vet jeg ikke har noe slikt tilbud nå, men får har det ofte hvert tilbud som PC-høytallere for 1 kr og sånt.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat noen bombe at slike ting skjer da. Det er mer vanlig i det store utland enn her i Norge derimot.

I f.eks Nederland når du kjøper nytt abonnement så kan du få med både en ny "state of the art" mobiltelefon + Psp gratis mot å binde deg i 24 mnder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...