Gå til innhold

PSP til 999!

Hobbes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Masse PSP'er på lager på Lefdal Tiller og Lade i Trondheim for 995,- iallefall.

Glad jeg leverte min PSP tilbake og bestemte meg for og vente litt med og handle en ny (virket som det var et dårlig parti, iallefall hos elkjøp, 5 av 5 med døde piksler og andre defekter i mitt tilfelle), min første ble kjøpt for 1895,- og når er prisen omtrent halvert, takk elkjøp for angrefrist! :)

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Noen som har bestilt fra Lefdal.com ? Lurer på hvilken firmware den har. Er det sånn at man trenger 1.51 eller mindre for å kjøre homebrew osv?

5840716[/snapback]

Hvis du har 1.51 kan du oppgradere den til 2.0. også til 1.50

om du får 2.0 kan du nedgradere til 1.5. Alt over 2.0 går ikke an å nedgradere (enda) og kan dermed ikke spille homebrews.

5840750[/snapback]

Du kan kjøpe gta. Og laste ned ebootloader, så kan du laste ned de som er støtta.

og noen programmer også. Paint :wee:

Men snakker vi .iso 'er så kan du bare på 1.5. Og 1.0.

Lenke til kommentar

Ser ut som det skjer noe iallefall.

Hei og takk for din henvendelse

Vi har mottatt din mail og en av våre kundekonsulenter

vil besvare deg så snart som mulig.

Ha en fortsatt god dag

Får håpe på at de enten sjekker eller vet dette :D

Lenke til kommentar
Haha, selger den så dårlig? :D

5781883[/snapback]

Sony annonserte for en stund siden at produksjonskostnadene hadde gått ned, og at de hadde hatt ett gjennombrudd som førte til at det var færre produkter som har problemer med døde pixler på skjermene mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Lefdal selger ikke lenger PSP for bare 995,- sorry. Nå er prisen 1395,- og de selger 2.5 og 2.6 modellene..  :D

5842572[/snapback]

Skrev jo litt opp at den kosta 1399,- Men tror dere at noen vil fikse en ny downgrader snart? Er sånnt arbeid under work 24/7?

Lenke til kommentar
Det sto rimelig klart og tydelig (for de som kan lese) at annonsen bare gjaldt visse butikker i Oslo-området.

5783826[/snapback]

Var ikke klar over at hele norges befolkning bor i oslo-området, og at den avisa har et opplag på 5 millioner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...