dodoBrun Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 jeg kjøpte razor copperhead mus, men fikk beskjed av de i butikken at jeg ikke burde installere programmet som fulgte med så det jeg lurer på er om det er noen som vet om et program jeg kan bruke til å "stille" inn musa med:P spiller ganske mye css så trenger noe bra no; Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) hmmm, merkelig.. hvorfor skal du ikke installere programvaren? Syns å ha hørt at den skal være bra eg Endret 20. mars 2006 av QBab Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Dersom de ikke ga deg noen forklaring synes jeg ikke du skal høre på dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Noe programmvare tar for mye over styringen til musen slik at det kan gi lit delay. Logitech er et eksempel jeg selv har erfart at er mye bedre å bruke uten den elendige programmvaren som følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå