Mammuten Manfred Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Morn igjen. for en bitte liten stund siden anskaffet jeg meg et par katoder (Blacklight). og på grunn av dårlig tid fikke jeg ikke prøvd de på en stund, men når premiæren egelig kom for å si det sånn plugget jeg de inn og de varmet seg opp sånn som de skal (først den ene så etterpå den andre). så jeg spilte litt og gikk og la meg. dagen etter skulle jeg brife litt for noen kammerater, men da viste det seg at den ene ikke var i brife-humør det har den heller ikke vært siden. Den ene lyser opp fint og klart, men den andre kommer liksom ikk opp, jeg har latt den stå på i mer en an time for å prøve, men den lyser ikke like bra. Den lyser direkte dårlig. Noen som har noen forslag til noe jeg kan prøve ut??? plis hjelp meg. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hei! Jeg hadde samme problem med to blå katoder. Det var av og til at det hjalp å snu på den som ikke lyste skikkelig eller gi den et forsiktig lite kakk. Men det er jo noe upraktisk å snu på den med jevne mellomrom... Jeg sendte de tilbake til microplex og venter nå på to nye som er på vei i posten. Lenke til kommentar
warlord Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Har du prøvd å kontakte moen fra butikken du kjøpte dem? Det kan hende de vet noe om det. du kan kansje få nytt eller erstatning oxo. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Ja du bør prøve det. Ifølge microplex så var det produksjonsfeil på mine. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Tror det er no feil med turbotrykket i 4 gir altså!! neida, håper blacklightsa blir fixa da oddi :smile: snakkes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå