Acurus Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei, har endelig fått meg fear, men har noen problemer, Strevde lenge med og ihele tatt få spilt det. Når jeg starta det så viste de liksom bare modelene, ikke noe av bakgrunnen og det lagga noe helt vanvittig, (0.5-0.25 fps) Så reinstalerte jeg drivere og da funka det, en gang. Neste gang måtte jeg starte windows på nytt for at det skulle funke. går det, men er litt tungvindt. Noen som har vert utfor det samme, eller kan tenke seg hva det kommer av? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har det samme problemet, bare i et annet spill Må alltid reboote hver gang jeg skal spille enemy territory, ellers får jeg opengl subsystem feil, vis pcen min idler i mer enn 2min etter reboot, får jeg også den feilmld. irriterrende, men har prøvd mye og det hjelper ikke. spillet er basert på q3 motoren og det (q3) funker fint, kun ET som ikke funker bra (har re-installert/lastet ned installen flere ganger). Samme med visse hjemme mekka spill, de starter, men går i 1-2fps (80-90 etter reboot) nvidia du har? har selv et 6800nu kort. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ser du bruker omega driver som er bygd på nvidia sin 66.93 versjon.. Kanskje på tide og laste ned ny driver fra www.nvidia.com for den er temelig gammel. Er foresten 84.21 som er den nyeste.. prøv ny driver så kanskje problemet forsvinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå