Gå til innhold

Priest i 1.10, Hva driver blizzard med?


Anbefalte innlegg

og hva critter de andre klassene med når de får lignende gear, potions?

er det virkelig for ille at priest ikke lenger er gratis HK i pvp? at vi faktisk kan drepe mobs så vi å kan få gull, xp og gjøre quests uten hjelp?

5781533[/snapback]

 

Bullshit, priest har aldri vært gratis HK i PvP. De er faktisk en av de værre klassene å få has på. Virker på meg som om priest vil ha i bøtter å spann her. Istedenfor å ofre dmg for å heale bedre slik de måtte før, så får de nå begge deler om de vil.

Greit nok for meg at priest får en bra talent review siden jeg har en priest selv, men det får være grenser. Dessuten begynner jeg å se meg litt lei på at alle klasser bortsett fra paladin får alt de peker på.

La oss nå etterhvert se om shaman og mage får godmodebuffs også, da blir iallefall paladin min lagt på hylla til fordel for mage eller hunter.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og hva critter de andre klassene med når de får lignende gear, potions?

er det virkelig for ille at priest ikke lenger er gratis HK i pvp? at vi faktisk kan drepe mobs så vi å kan få gull, xp og gjøre quests uten hjelp?

5781533[/snapback]

 

Bullshit, priest har aldri vært gratis HK i PvP. De er faktisk en av de værre klassene å få has på. Virker på meg som om priest vil ha i bøtter å spann her. Istedenfor å ofre dmg for å heale bedre slik de måtte før, så får de nå begge deler om de vil.

Greit nok for meg at priest får en bra talent review siden jeg har en priest selv, men det får være grenser. Dessuten begynner jeg å se meg litt lei på at alle klasser bortsett fra paladin får alt de peker på.

La oss nå etterhvert se om shaman og mage får godmodebuffs også, da blir iallefall paladin min lagt på hylla til fordel for mage eller hunter.

5783049[/snapback]

 

Kremt bubble boys trenger vel ikke noe og peke på.....

og som min fårenværende main lvl 60 rogue hfikk vel heller ingenting bortsett fra kraftige nerfs. og som priets som main nå, må jeg spørre deg har du noen gang sett en holy priest overleve i Bg? vi er alltid de som først skal bli drept alltid går de først på healersene om vi ikke er sahdow da, da har de ingen grunn til og ta oss først..

Lenke til kommentar
Det ser man jo på bwl skuldrene til priesten (vist jeg ikke tar feil) iværtfall... var det bare meg som fikk med meg 4200+ crittet? ZOMG!

5781644[/snapback]

Berserker buff (+30% dmg), warrior i berserker stance (+10% dmg), berserker buff på warriorn (+10% dmg), death wish (+20% dmg), trinket, arcane potion og flask.

5782274[/snapback]

 

Death Wish gjør ikke at du tar 20% mer damage, du skader 20% mer men får 20% mindre armor.

Lenke til kommentar
og hva critter de andre klassene med når de får lignende gear, potions?

er det virkelig for ille at priest ikke lenger er gratis HK i pvp? at vi faktisk kan drepe mobs så vi å kan få gull, xp og gjøre quests uten hjelp?

5781533[/snapback]

 

Bullshit, priest har aldri vært gratis HK i PvP. De er faktisk en av de værre klassene å få has på. Virker på meg som om priest vil ha i bøtter å spann her. Istedenfor å ofre dmg for å heale bedre slik de måtte før, så får de nå begge deler om de vil.

Greit nok for meg at priest får en bra talent review siden jeg har en priest selv, men det får være grenser. Dessuten begynner jeg å se meg litt lei på at alle klasser bortsett fra paladin får alt de peker på.

La oss nå etterhvert se om shaman og mage får godmodebuffs også, da blir iallefall paladin min lagt på hylla til fordel for mage eller hunter.

5783049[/snapback]

 

Kremt bubble boys trenger vel ikke noe og peke på.....

og som min fårenværende main lvl 60 rogue hfikk vel heller ingenting bortsett fra kraftige nerfs. og som priets som main nå, må jeg spørre deg har du noen gang sett en holy priest overleve i Bg? vi er alltid de som først skal bli drept alltid går de først på healersene om vi ikke er sahdow da, da har de ingen grunn til og ta oss først..

5783084[/snapback]

ånei, for det ble jo ikke lagt til en debuff på et mind for hvert skjold... :roll:

Nerf ladinons plx

Lenke til kommentar
Regner med det er denne filmen det er snakk om?

http://video.google.com/videoplay?docid=59...1&q=priest+holy

 

Ble helt paff selv jeg. Lurte på hva i H. som plager folka i blizzard.... Virker som om de har testa den nye priesten kun med healinggear, prophecy, transendence osv....

kanskje de burde teste klasser MED trinkets og spelldmg eq?

 

Er folk i guildet mitt som sier at holypriest er udugelig i solo og PvP akkurat nå, og det er jeg forsåvidt enig i, men burde de være syk der også? Det er jo en grunn til at de har shadow. En protectionwarrior er ikke akkurat noen pvp eller grindingmachine han heller.

5781958[/snapback]

 

de trenger ikke å være syke, men folk som velger holy/disc burde også kunne grinde/farme/lvle med en viss effektivitet og ha sjangs til å gjøre annet i pvp enn healing eller vil svært få velge holy priest

5781979[/snapback]

Det vi klager på er at en priest med P V E build gjør mer dmg enn andre klasser i P V E build. Gå og finn en holy paladin og se om du kan frapse alle hans 2.5k crits! :nei:

Lenke til kommentar
og hva critter de andre klassene med når de får lignende gear, potions?

er det virkelig for ille at priest ikke lenger er gratis HK i pvp? at vi faktisk kan drepe mobs så vi å kan få gull, xp og gjøre quests uten hjelp?

5781533[/snapback]

W*O*R*D*!

slutt og whine det er har vært dritt for oss hitill får 114 whispers om dagen hey can u heal my party in Strat b?! ples! no wai! nå kan vi faktisk ha healing specc og vi kan spille som alle andre class. Poenget er at uansett hvilket specc de andre classene ha så kan de eie i pvp og pve (med untak fire mage i pve :S)

Priest må velge skal jeg være pvp eller skal jeg være pve! men no more!u go blizz!

5783011[/snapback]

Du er jo helt på jordet, du tror ærlig talt ikke at alle andre klasser gjør sinnsyk dmg med P VE Builds?. Spill en PVE specca warrior/paladin så skal jeg love deg du sett orda dine i halsen. Nei...dette er bare bortskjemte priests som tror dem har det "så fææææælt".

Lenke til kommentar

Alle klasser har styrker og svakheter. Ja, nå kan priest også gjøre litt skade. Men han er fremdeles en manabrukende clothwearer, han kan ikke critte i all evighet, han går tom for mana. Får han en warrior eller annen melee klasse innpå seg går han fort ned for telling. Så vidt jeg veit har vel ikke priest de beste crowd control spellsa heller?

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Når en holy priest med relativt greit gear kan ta en warrior i sånn passe gear sier det seg selv at med denne patchen ligger rogues og warriors ille an.. Samme med alle andre casters vil jeg tro :roll:

 

Vel, kan kanskje chainfeare de som nå.. Å nei, det funker jo bare i dueller, alle hordes er jo undeads :(

Lenke til kommentar
Når en holy priest med relativt greit gear kan ta en warrior i sånn passe gear sier det seg selv at med denne patchen ligger rogues og warriors ille an.. Samme med alle andre casters vil jeg tro :roll:

 

Vel, kan kanskje chainfeare de som nå.. Å nei, det funker jo bare i dueller, alle hordes er jo undeads :(

5783515[/snapback]

 

And i quote myself:

Når skal folket lære. PvP er balansert for grupper og ikke for 1v1.

5782397[/snapback]

Endret av Canute
Lenke til kommentar

husk at de videone ikke viser hva slags damage en normal priest vil gjøre

ALLE kan gjøre mye damage så lenge de får alle buffsene som man kan.

Holy/disc priest trengte en buff for at de skulle være en klasse som folk skulle orke å spille annet enn i raid. Om blizzard har gått for langt finner vi først ut når patchen går live, for det som er på test-realmen er ikke de endelige tallene

Lenke til kommentar
Priest er i seg selv en latterlig class. Undead holy priest? Wtf? Men angående topicen, så virker det helt på tur.

5781518[/snapback]

 

 

Hva mener du med latterlig klasse? Så du mener at pala og shaman skulle vært main healere? Undead priest er da helt normalt det :/?

5781538[/snapback]

 

Jeg synes bare ikke det er særlig realistisk med en holy undead priest, undead? ond? spre pest? uhellige vesner? :p Men så er ingenting realistisk, men akkurat en holy undead synes jeg er nesten litt for dumt :) Synes faktisk at ingen raser på horde siden burde kunne vært prest, det er litt mer menneskestil, og shaman er vel generelt sett stammens healer, hadde bare vært kulere, men dette var lite relevant så stopper her :)

5782183[/snapback]

 

Ikke spillt "undead" eller?

Det du snakker om er Scourge.... dem du finner i EPL og WPL...Dem er ond...

"Undeads" som er sammen med Horde er ikke ond. Om du har spillt WC3+FT så vet du at Sylvanas Windruner ble gjort til banshee, men joinet ikke Scourge, hun vendte seg mot dem fordi hun fremdeles var god.

 

Så Scourge og Forsaken(horde undead) er to vidt forskjellige ting. At horde ikke har Paladin, og Alliance ikke har sjaman er åpenbart, men ser ingen grunn til at Forsaken ikke kan være holypriest. Dem er IKKE onde. Scourge er ond, men Forsaken er ikke det samme som Scourge....

 

Ble kansje litt rotete og forvirrende forklart dette :hmm:

Lenke til kommentar

At spillet ikke er balansert for 1on1 driter jeg en lang i. Greit, noen klasser er vanskeligere enn andre, men umulige, neppe. Disipline priest i neste patch (selv uten imba gear) ser ut til å bli ganske så imba.

PVP for meg handler om motstand, men når motstanderen er overlegen på de fleste punkter blir det bare for tåpelig. (Hence heal, vill dmg osv.)

Lenke til kommentar
Priest er i seg selv en latterlig class. Undead holy priest? Wtf? Men angående topicen, så virker det helt på tur.

5781518[/snapback]

 

 

Hva mener du med latterlig klasse? Så du mener at pala og shaman skulle vært main healere? Undead priest er da helt normalt det :/?

5781538[/snapback]

 

Jeg synes bare ikke det er særlig realistisk med en holy undead priest, undead? ond? spre pest? uhellige vesner? :p Men så er ingenting realistisk, men akkurat en holy undead synes jeg er nesten litt for dumt :) Synes faktisk at ingen raser på horde siden burde kunne vært prest, det er litt mer menneskestil, og shaman er vel generelt sett stammens healer, hadde bare vært kulere, men dette var lite relevant så stopper her :)

5782183[/snapback]

 

Ikke spillt "undead" eller?

Det du snakker om er Scourge.... dem du finner i EPL og WPL...Dem er ond...

"Undeads" som er sammen med Horde er ikke ond. Om du har spillt WC3+FT så vet du at Sylvanas Windruner ble gjort til banshee, men joinet ikke Scourge, hun vendte seg mot dem fordi hun fremdeles var god.

 

Så Scourge og Forsaken(horde undead) er to vidt forskjellige ting. At horde ikke har Paladin, og Alliance ikke har sjaman er åpenbart, men ser ingen grunn til at Forsaken ikke kan være holypriest. Dem er IKKE onde. Scourge er ond, men Forsaken er ikke det samme som Scourge....

 

Ble kansje litt rotete og forvirrende forklart dette :hmm:

5784085[/snapback]

 

Undeads er mobs.

 

Forsaken er spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...