Gå til innhold

The Lord of the Rings Online (Første Video)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var da pokker til negative holdning da Bear^, hvis du ikke liker at man melker noe man har betalt gode penger for se en annen vei. Du må for all del ikke bry deg.

Bare for å få en ting på det rene, PvP er IKKE ensbetydende for ett godt MMORPG. La oss heller se noe skikkelig RPG, slik som Neverwinter Nights bl.a.

På en annen side, det skal mer enn fancy gfx og fete lisenser til for å imponere i dag.

5791536[/snapback]

Sist jeg sjekka var nå LOTR online et MMORPG og et MMORPG uten PvP anser jeg som et SP spill som du betaler i månden for. Et av mine kriterier for at jeg velger og spiller et MMORPG spill er at det faktisk inneholder litt konkuranse mellom mennesker og ikke bare PvC. Er kanskje morsomt å slakte orker i hopetall, men når bølge X kommer med samme taktikk begynner jeg å bli temmelig lei. PvP trekker fordi det er utfordring i det, det er mer utfordring å være i kamp mot et menneske enn en NPC, derfor stiller jeg meg negativt til gjenspillings delen på dette spillet. Neverwinter Nights er en klassiker innen RPG. Og det er et skikkelig RPG om du kan klassifisere det som det da. Men det er ikke online, det er SP, og du betaler ikke i månden for det. Pluss at det er utrolig mange timer gjenspilling i det.

Kanskje jeg er negativ, kanskje jeg bør se bort. Men vis spillerne sluker alt rått, og ikke reagerer når det kommer et oppgulp av et spill basert på noe som er gjort før, så får vi jo bare oppgulp. Noen må jo reagere når resten sluker alt rått basert på et navn.

Lenke til kommentar

lol @ bear^. Du kan ikke si du vet alt om dette spillet, kanskje der ikke er PvP, men aknskje noe lignende? Kanskje noe som du bare ikke har tenkt ut kan finnest? Kanskje det faktisk er noe nytt og stili der? Og om ikke, så kan det vere bra alikavel. Få folk som gidder bry seg om hva du sier når du ikke egentlig klarer å gi noen bra grunner for hvorfor du er så sikkert.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg bruker peanøtta og tenker på hva som er blitt sakt, og at de ikke var sikker på hvordan de skulle lage PvP i dette spillet siden du ikke kan spille som onde vesener men bare gode.

Det er i alle fall den informasjonen som jeg har lest for spillet, og da stiller jeg et spørsmålstegn hvordan de klarer å lage en PvP del i spillet uten å miste apellen til folket. Jeg for min del ville ikke spille PvP som Frodo mot Elrond (hobbit mot alv) fordi jeg er fans av Tolkien og jeg synes det er motbydelig å overhode tenke den banen.

Lenke til kommentar

Hehe du får neppe spille noen av de kjente folka fra lotr så der kan du slappe av, men er med på tanken, og det kan vel umulig bli noe alv mot hobbit pvp. Synes det er greit at Bear anser lotr som sp siden det ikke innebærer pvp, la han få låv til det, så skal vi andre få låv til å mene andre ting. Jeg gleder meg hvertfall stort, og tror det kan bli bra, men faren for flopp er nok større en i andre mmorpg, men kommer nok til å kjøpe det uansett, da hobbit rasen appelerer for mye til meg :D :D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...