LarZen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det er sikkert flere som går å venter på en "erstatter" til World Of Warcraft og The Lord of the Rings Online kan muligens være et spill å se fram til. Det har vært kun noen få bilder ute av det men nå så er det endelig kommet et film klipp. Er ikke så voldsomt mye en får se men det ser jo meget pent ut. Vi får krysse fingrene å håpe at det blir bra, det skal komme ut ca 1 Mai så det er ikke så lenge til. Klikk her for å se filmen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Tusen takk for tipset. Loader videoen akkurat nå, og gleder meg til å se Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Synes dette ser ut som alle andre MMORPG, bare med LOTR-tema. Men dette er det jeg ser utifra videoen, har ikke lest så mye om spillet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Yet another MMORPG. Ser ikke på dette som noe nyskapende eller inovativt. Enda et MMORPG i mine øyner, som igjen voldtar Tolkiens verden maksimalt. Kunne de ikke latt det være med de spillene som er kommet, måtte de lage et MMORPG ut av det. Jaja, ble ikke mye imponert over videon jeg. Som sakt, ser ut som enda et MMORPG spill, som man har nok av i dag. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Yet another MMORPG. Ser ikke på dette som noe nyskapende eller inovativt. Enda et MMORPG i mine øyner, som igjen voldtar Tolkiens verden maksimalt. Kunne de ikke latt det være med de spillene som er kommet, måtte de lage et MMORPG ut av det. Jaja, ble ikke mye imponert over videon jeg. Som sakt, ser ut som enda et MMORPG spill, som man har nok av i dag. 5782487[/snapback] Utrolig hva du har fått ut av denne korte videoen. Fortell mer. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 www.meo.com Alle tvilere, LÈS! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Har lest litt mere om det og det høres bra ut. Jeg bare håper det ikke blir tungt å kjøre. Di fleste av oss hadde vel spillt EQ2 om det ikke var for den latterlige tunge gfx motoren. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Yet another MMORPG. Ser ikke på dette som noe nyskapende eller inovativt. Enda et MMORPG i mine øyner, som igjen voldtar Tolkiens verden maksimalt. Kunne de ikke latt det være med de spillene som er kommet, måtte de lage et MMORPG ut av det. Jaja, ble ikke mye imponert over videon jeg. Som sakt, ser ut som enda et MMORPG spill, som man har nok av i dag. 5782487[/snapback] Utrolig hva du har fått ut av denne korte videoen. Fortell mer. 5783037[/snapback] Ser verden nyskapende ut? Nei, ser ut som WoW. Er stilen ny? Nei, brukt før. Er det arkiteturiske nytt? Neida, det er også brukt før. Er historien ny? Nope, brukt i spill før. Er det overhode noe nytt med dette spillet? NOPE!! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Desverre er jeg enig med Bear^, det ser ikke ut til å tilby mye mer enn at vi nok en gang kan stige inn i Lotr verdenen og høre musikken fra filmene og så videre. Blir vel til at jeg holder meg til World of Warcraft enda et år. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Yet another MMORPG. Ser ikke på dette som noe nyskapende eller inovativt. Enda et MMORPG i mine øyner, som igjen voldtar Tolkiens verden maksimalt. Kunne de ikke latt det være med de spillene som er kommet, måtte de lage et MMORPG ut av det. Jaja, ble ikke mye imponert over videon jeg. Som sakt, ser ut som enda et MMORPG spill, som man har nok av i dag. 5782487[/snapback] Utrolig hva du har fått ut av denne korte videoen. Fortell mer. 5783037[/snapback] Ser verden nyskapende ut? Nei, ser ut som WoW. Er stilen ny? Nei, brukt før. Er det arkiteturiske nytt? Neida, det er også brukt før. Er historien ny? Nope, brukt i spill før. Er det overhode noe nytt med dette spillet? NOPE!! 5783858[/snapback] Hva vet du om det? Alt du har sett er en video som viser litt av grafikken. For alt du vet kan spillet ha et innovativt nyskapende combatsystem og et revolusjonerende questsystem. Altså, vist du baserer alt din informasjon på den videoen, så har du ingenting du skulle sagt. Er det overhode noe nytt med dette spillet? NOPE!! Så ved å se på en video som viser noen folk som slåss litt, så kan du trekke en konklusjon om at det ikke er noe i dette spillet som er nytt? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Av det jeg har sett og hørt til nå er det ingen ting nytt med dette, og det faktum at du ikke kan spille som "ond" i spillet, skulle jeg likt å se hva slaks PvP system de legger opp til og om det overhode blir noe i det hele og det store. Du kan jo ikke, ettersom jeg har hørt, ikke spille ond, og legger de inn et PvP system der alver kan nærmest lemleset hobbiter, blir jeg å klikke i vinkel. Nei, prøv å tenke litt nytt er mitt forslag til spillskapere av MMORPG. Ikke lag noe som verden har sett alt for mange ganger før. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Av det jeg har sett og hørt til nå er det ingen ting nytt med dette, og det faktum at du ikke kan spille som "ond" i spillet, skulle jeg likt å se hva slaks PvP system de legger opp til og om det overhode blir noe i det hele og det store. Du kan jo ikke, ettersom jeg har hørt, ikke spille ond, og legger de inn et PvP system der alver kan nærmest lemleset hobbiter, blir jeg å klikke i vinkel. 5784812[/snapback] At du ikke har hørt om noe nytt, kan vel ha noe med det at de ikke har kommet ut med noe særlig mye informasjon. Altså har du ingen grunn til å komme med bastante påstander om at dette spillet ikke kommer med noe nytt, når du faktisk ikke vet noe særlig om spillet enda. Selv er jeg ganske skeptisk til spillet, siden jeg ikke er noe særlig begeistret over oppgulpingen av lotr titler, men imotseting til deg er jeg åpen for alt, og jeg forhåndsdømmer ikke spillet før jeg har litt informasjon om det. Nei, prøv å tenke litt nytt er mitt forslag til spillskapere av MMORPG. Ikke lag noe som verden har sett alt for mange ganger før. Enig, men det gjelder forøvrig alle sjangere. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 lol. veldig søtt at de putter reklame for et mmo før traileren til en annen mmo. jeg begynte å stusse litt når jeg så en Beholder for å si det sånn. D&D online reklamen virket langt mer interesang en middle earth mmo trailern. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Yet another MMORPG. Ser ikke på dette som noe nyskapende eller inovativt. Enda et MMORPG i mine øyner, som igjen voldtar Tolkiens verden maksimalt. Kunne de ikke latt det være med de spillene som er kommet, måtte de lage et MMORPG ut av det. Jaja, ble ikke mye imponert over videon jeg. Som sakt, ser ut som enda et MMORPG spill, som man har nok av i dag. 5782487[/snapback] Utrolig hva du har fått ut av denne korte videoen. Fortell mer. 5783037[/snapback] Ser verden nyskapende ut? Nei, ser ut som WoW. Er stilen ny? Nei, brukt før. Er det arkiteturiske nytt? Neida, det er også brukt før. Er historien ny? Nope, brukt i spill før. Er det overhode noe nytt med dette spillet? NOPE!! 5783858[/snapback] Skal verden se nyskapende ut? Skal stilen være ny? Ny arkitektur? Ny historie?! Den skal se ut og føles som verden i LOTR. Enkelt og greit. Man kødder liksom ikke med det. Hvor har du det fra at det overhodet ikke er noe nytt med dette spillet? Har du testet det? Kom med saftige detaljer! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Synes det så ganske OK ut jeg, selv om det kanskje ikke så fantastisk ut. Det er godt mulig jeg gir dette spillet en sjanse, men jeg må si at jeg virkelig frykter hva slags masser som komme til å spille dette spillet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Skal verden se nyskapende ut? Skal stilen være ny? Ny arkitektur? Ny historie?! Den skal se ut og føles som verden i LOTR. Enkelt og greit. Man kødder liksom ikke med det. Hvor har du det fra at det overhodet ikke er noe nytt med dette spillet? Har du testet det? Kom med saftige detaljer! Kanskje jeg bør begynne å nynne på "your beeing head hunted" her. Ja, jeg synes ikke dette spillet er noe nyskapende, utfra informasjonen jeg har lest synes jeg ikke det høres noe nytt ut, utfra hva jeg har sett er det ikke noe som er "nytt" i forhold til hva vi har fått levert før. Jeg er også piss lei av all dritten som blir sypd ut for å selge produkter som baserer seg på Tolkiens verden, jeg sier nok er nok. Men men, så lenge folk sluker alt rått så kommer det vel flere slike spill. Snart får vi vel "Sim Middle-Earth" også, bygg din egen Minas Tirith eller bygg ditt eget imperie på Gorgoroth sletten. Og blir det å selge? Å jada, er jo ringenes herre dette, vi sluker det rått vi selv om det er gjort millioner av ganger før så, det er jo ringenes herre. Nam nam, vi sluker alt. Beklager at jeg faktisk ikke lar meg styre av en spilleverden som bare baserer seg på ting som er gjort før. Det var ikke meningen å ha selvstendige meninger her, som tydeligvis ikke blir godtatt. Igjen, beklager. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg synes det er helt topp med spill som er laget før, mens som har, hva skal jeg si, lotr theme? Helpt topp Gleder meg til lotr online! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 WoW med LOTR theme ? Ikke få meg til å le. Dette er litt mer komplisert enn lille WoW. World of Warcraft er en av tidenes dårligste MMORPG i mine øyne og det er mange MMORPG`s som går foran det. Her har man ordentlige designere som virkelig har gjenskapt Middle-Earth detalj for detalj. LOTR Online blir ikke som mmorpgs flest og de bryr seg veldig lite om PvP men å heller gi deg en opplevelse av å leve i Middle-Earth. Om det kan bli bra ? Det håper jeg som en LOTR fan. Om det blir like ræva som WoW ? Det skal GODT GJØRES ! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Har ikke sansen for mmorpg spill jeg, men dette syne jeg ser ganske standard ut. Men hva vet vel jeg, er ingen ekspert på sånne spill! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Det var da pokker til negative holdning da Bear^, hvis du ikke liker at man melker noe man har betalt gode penger for se en annen vei. Du må for all del ikke bry deg. Bare for å få en ting på det rene, PvP er IKKE ensbetydende for ett godt MMORPG. La oss heller se noe skikkelig RPG, slik som Neverwinter Nights bl.a. På en annen side, det skal mer enn fancy gfx og fete lisenser til for å imponere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå