Saruronny Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Heisann. Er det noen som kan anbefale noen gode 4-manns spill til playstation 2? Tenker ikke på noen spesiell sjanger. Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Tekken 4 ja. Mener jeg leste i en test her på gamer.no at Tekken Tag Tournament var best å spille 4 stykker på, men kan hende jeg husker feil. Skal få meg Tekken 4 uansett. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Time Splitters har vel 4 player mode tror jeg. Lenke til kommentar
sibte-haider Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Tekken 4 støtter ikke 4 player, kun 2 player. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 sega sports tennis Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 18:00 skrev RatatoskTime Splitters har vel 4 player mode tror jeg. Er dette det samme Time Splitters som til Xbox? Eller kanskje det er 2'eren som er til Xbox. Quote: Den 2002-09-24 18:02, skrev sibte-haider:Tekken 4 støtter ikke 4 player, kun 2 player. Åkæi, da husket jeg riktig. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 timepslitters er ett drtikult spill, kult i singleplayer og dritgøy på 4 player. og det er i billig platinum utgave, timesplitters2 er rett rundt hjørnet men jeg har ikke spilt det enda. Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Hvordan er kvaliteten på Timesplitters i forhold til Golden Eye på N64? Tenker da på multiplayer og ikke singleplayer Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Ingen som har flere anbefalinger? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 18:37, skrev Saruronny:Hvordan er kvaliteten på Timesplitters i forhold til Golden Eye på N64? Tenker da på multiplayer og ikke singleplayer det er drittelendig grafikk på 4player hvis du lurer på det, men timesplitters er ett dritbra spill, singleplayer og multiplayer-messig :smile: det er ett av de beste spillene jeg har. Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 evil_snowman: Ok, grafikken gjør ikke så mye - gameplayet teller mest. Er det noen som har kommentarer angående gameplayet på Timesplitters vs Golden Eye? Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 De beste 4-player spillene er for øyeblikket på Xbox og Gamecube, tenker da spesielt på Super Smash Bros. Melee, Halo, Monkey Ball og Hunter the Reckoning. Såvidt jeg har sett, har vel PS2 et heller lunkent utvalg av 4-player spill. Til gjengjeld er PS2 best på 2- og singleplayer spill. Quake Revolution, Timesplitters og Barbarian har vel 4-player modus. _________________ Jon Are Dahl Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-09-27 03:37 ] Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Følg med på Red Faction 2, som kommer 15 nov. 2002. Enern var så der... Men oppfølgern ser sinnsykt bra ut! Støtte for 4 player, smooth framerate, fet gameplay (sier de som har testa det, har ikke prøvd det sjøl ennå). Kan muligens bli enda bedre enn TS2, men det gjenstår å se... Har iallefall nok av potensiale! Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Xbox er uaktuellt for meg siden det er stor sjanse for at spillene der også kommer til pc. Jeg har prøvd Gamecube, og de spillene jeg har sett er det helt rå grafikk på, men det er også det eneste jeg synes er bra. Så derfor kom jeg ikke utenom PS2, siden jeg er en hardcore Final Fantasy fan. Derimot har jeg tenkt å skaffe meg Gamecube senere, grunnet de kommende Final Fantasy spillene der, Mario Sunshine, Zelda og Metroid Prime. Det som er dumt med PS2 er at man trenger multitap for å ha flere enn 2 håndkontrollere. Men jeg savner "gamle dager" da vi spilte 4 stykker på Golden Eye og Mario Kart til Nintendo 64, så derfor vil jeg prøve å finne noen bra 4-manns spill til PS2. Red Faction ja. Har såvidt sett det på PS2, og der var det ikke særlig imponerende. Men jeg har samme spillet til pc, og der synes jeg det er sinnsykt rått (multiplayer)! Ser ut til at jeg må anskaffe meg Red Faction 2 ja, antageligvis både til pc og PS2. Takk for tips så langt folkens! Edit: Skriveleif [ Denne Melding var redigert av: Saruronny på 2002-09-28 12:32 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå