Oslo_Energi Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Har et problem.. Etter at jeg formaterte og installerte XP på nytt, restarter maskinen selv om jeg velger "turn off". Kan heller ikke velge "stand by" lenger (ikke det at det gjør noe, men det er allikevel litt pussig). Hadde vært fint med hjelp til å finne ut hvor feilen ligger. Tipper på bios, men vet ikke hvor. System Info Version: 2.2 Operating System: Microsoft Windows XP Processor: AMD Duron @ 901 MHz Graphics Card: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 Total Physical Memory: 384 MB Free Physical Memory: 243.23 MB Motherboard Manufacturer: <http://www.abit.com.tw> Motherboard Model: 8363-686A(KT7[A][-RAID],KT7E) BIOS Vendor: Award Software International, Inc. BIOS Version: 6.00 PG BIOS Release Date: 01/31/2002 BIOS Properties: Plug and Play, Flash, AGP Lenke til kommentar
chimera Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Start->Run->cmd %windir%/system32/shutdown.exe -s -t 00 Eller kjør Bootvis. Sjekk eventlog for feil. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Gå inn på device manager trykk på hidden setings. og enable noe som jeg ikke husker hva hett. (se etter noe som står på disabled) Lenke til kommentar
Oslo_Energi Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 OK. Prøvde cmd->... , og alt som skjedde var at maskinen restartet. Vet ikke hva Bootvis er for noe, eller om jeg kommer til å skjønne det. Takk for forslag men trenger fortsatt svar. H Lenke til kommentar
Oslo_Energi Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Hvis noe er disabled, skal det synes med en gang i device manager, skal det ikke? I så fall har jeg ingen ting som er disabled. H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå