abene Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Nye botnet oppdaget Det er oppdaget to store botnet som kontrollerer 150 000 datamaskiner. Disse brukes til å stjele kredittkortinformasjon og annen sensitiv informasjon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Jeg vet at jeg har maset på dette før og det er ikke meningen å fremme et annet OS , men jeg benytter meg av et annet OS enn Windows. Jeg antar at jeg ikke er innenfor fare, men noen trusler er gjeldene for flere OS og programmer/tjenester er tilgjengelig i andre OS'er i de tilfellene som blir nevt (bortsett fra IE). En avbekreftelse eller bekreftelse om dette også gjelder andre OS'er bør man få med seg så man vet om man trenger å bekymre seg eller ikke... Endret 20. mars 2006 av tuxerator Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg bruker ikke å trykke på slike linker. BTW: En god brannmur er også viktig. For eksempel ZoneAlarm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå