abene Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Microsoft viser frem IE 7.0 Microsoft vil trolig vise den nye versjonen av Internet Explorer på en konferanse i Las Vegas som starter i dag. Det er ventet store endringer i forhold til dagens IE6. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Synes det engelske uttrykket "too little too late" oppsummer denne lanseringen på en god måte. Det viktigste er at de blir flinkere til å følge standardene, så jeg håper det er tilfellet. AtW Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er det nokon nye funksjonar i denne versjonen i forhold til betaversjonen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg ser fortsatt ingen god grunn til å svikte Firefox. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er det nokon nye funksjonar i denne versjonen i forhold til betaversjonen? 5780892[/snapback] Litt må du nok regne med, men en extreme makeover kan man ikke vente seg. Jeg ser fortsatt ingen god grunn til å svikte Firefox. 5783486[/snapback] Ikke? Jeg har sviktet Firefox to ganger Byttet til Opera Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 den største forskjellen er at de er tabs i IE 7..... eller virker det på meg som det er ganske likt forgjengeren... har ikke fått testet det så mye ennå da.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er det nokon nye funksjonar i denne versjonen i forhold til betaversjonen?5780892[/snapback] Både denne og forrige er betaversjoner Det blir spennende å se om den klarer å hente inn det store forspranget konkurrentene Opera og Firefox har. Opera har i mine øyne vært forran I.E. siden versjon 4-5 eller noe sånt, og Firefox har vært forran siden versjon 0.8 beta og begge har utviklet seg mye siden da. Så I.E. har mange mil å hente inn. Når skal den lanseres offisiellt? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Når skal den lanseres offisiellt? 5785487[/snapback] såvidt jeg vet så kommer den som endel av Vista... og skal ikke kunne brukes sammen med tidligere utgaver av Windows. skyt meg gjerne hvis jeg tar feil her, men dette leste jeg iallefall for en stund siden... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 I og med at betaen er tilgjengeleg til XP, er det naturleg å tru at også den ferdige versjonen vil vere det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) I og med at betaen er tilgjengeleg til XP, er det naturleg å tru at også den ferdige versjonen vil vere det. 5786414[/snapback] ser ut som du har rett... Internet Explorer 7 Beta 2 Preview - released on March 20th - will only run on Windows XP Service Pack 2 (SP2) systems, but will ultimately be available for Windows Vista, Windows XP Professional x64 Edition, and Windows Server 2003. Endret 21. mars 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) I og med at betaen er tilgjengeleg til XP, er det naturleg å tru at også den ferdige versjonen vil vere det. 5786414[/snapback] Ja noe annet ville vært dumt. Edit: dessuten ville det vært en gavepakke til Firefox og Opera om IE 7 ikke kommer til XP. Endret 21. mars 2006 av efikkan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå