Abnorm Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Plutselig kan jeg få denne meldingen: Etter jeg har trykket "OK" eller "Cancel" lukker alle vinuer seg. (utrolig irriterende) Og andre ganger kan hele vinduet jeg "jobber" i lukke av seg selv, uten denne meldingen. Endret 20. mars 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Du har et minneproblem mest sannsynlig, og bør derfor teste minnet for feil. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Endret 24. mars 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) får den meldinga å og si hver gang jeg lukker et program, men til meg er det bare å trykke "ok", ingenting skjer....... irriterende. begynte etter jeg reinstallerte. har kjørt memtest86, prime, superpi osv i titals timer uten feil..... Endret 24. mars 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg trodde også dette var et fysisk problem med minnet, men siden det eneste programmet jeg har dette problemet i er når jeg alt-taber i CS:S, og supportsiden til steam antyder at det er et softwareproblem, tror jeg det kan ha noe med drivere å gjøre. At det ikke skjedde før du reinstallerte tyder også på dette. Sjekk om alle drivere er oppdaterte, windows er siste versjon og flash eventuelt BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå