Jawz_1986 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei .. jeg leter etter en allround bærbar pc som jeg kan bruke til blant annet litt lett musikk og video redigering ... Jeg må ha minst 1GB minne, 60GB harddisk, 1 firewire inngang + DVDbrenner.. til under 8000,- Help? Lenke til kommentar
ntec Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) http://mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=63703# Koster litt mer enn 8000, men det går vel likevel? Positive/negative sider: + Billig + Dedikter skjermminne, viktig da du skal bruke dataen til videoredigering. + DVD-brenner (opptil 9,4 GB på dobbellayer) for å brenne videoene du har laget på. + Stor harddisk til å være laptop - Treg harddisk, men trenger du rask disk for video/lydredigering? Endret 20. mars 2006 av ntec Lenke til kommentar
Jawz_1986 Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Hei, what a coinsidence ... jeg har drevet og stirret på den i hele dag Ser helt perfekt ut den Hva er det som gjør den treig? Den har jo 1gb minne .. eller går treigheten på prosessoren? (newbie) Endret 20. mars 2006 av Jawz_1986 Lenke til kommentar
ntec Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei, what a coinsidence ... jeg har drevet og stirret på den i hele dag Ser helt perfekt ut den Hva er det som gjør den treig? Den har jo 1gb minne .. eller går treigheten på prosessoren? (newbie) 5782043[/snapback] selve maskinen jobber passe raskt, men det er bare harddisken (delen i maskinen hvor filene er lagret) som er litt treg, men dette er en "standard" på bærbare, desverre:( Men for å være ærlig, så tror jeg ikke at en normal bruker merker forskjell... Kan noen andre kommentere maskinen jeg anbefalte Jawz? Lenke til kommentar
Jawz_1986 Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 men det er bare harddisken (delen i maskinen hvor filene er lagret) som er litt treg Ja da, ja da .. jeg er ikke så newbie. Jeg vært i kontakt med pc'er så lenge jeg kan huske ... jeg var bare ikke sikker på hva som gjør en pc treig. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå