Gå til innhold

Hurtigfeste til SLIK stativ

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et ganske fint stativ, og har planer om å bruke dette med min D50 og kanskje også til mitt Sony trv950e videokamera (er det samme festet?). Problemet er at det har en quick-release på toppen, og denne QR-platen fulgte ikke med, så nå får jeg ikke gjort stort. Stativet virker bra, så ønsker å få til dette fremfor å kjøpe et nytt et. Modell SLIK 503QF. Fant denne på Amazon, men neida, de shipper ikke sånt til land som Norge... så er det mulighet for å få tak på slik et annet sted?

post-21243-1142810378_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muligens Amazon ikke sender til Norge, men Adorama.com som det er henvist til gjør det. Har handlet fra Adorama mange ganger.

B&H Photovideo i NewYork har også denne til $9.95 + frakt $26.25 til Norge. Siden varens verdi er under NOK 200,- så slipper du toll og moms på denne. Omregningskursen hos Tollvesenet er for uke 12 på 6.66kr/$ som skulle gi en pris på dette hurtigfestet på NOK 241,10.

Sjekk også med en fotoforhandler der du bor, kjøpe tilsvarende til mitt Slik-stativ og ga ikke noe mer her i Norge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tusen takk for tips - jeg var en tur i Porsgrunn igjen nå, og de satt det på bestillingen, så det kommer i neste uke, for ca 150 kr. Dvs mindre enn frakten ville kommet på fra over dammen. Flott!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...