cc Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg har fått et ganske fint stativ, og har planer om å bruke dette med min D50 og kanskje også til mitt Sony trv950e videokamera (er det samme festet?). Problemet er at det har en quick-release på toppen, og denne QR-platen fulgte ikke med, så nå får jeg ikke gjort stort. Stativet virker bra, så ønsker å få til dette fremfor å kjøpe et nytt et. Modell SLIK 503QF. Fant denne på Amazon, men neida, de shipper ikke sånt til land som Norge... så er det mulighet for å få tak på slik et annet sted? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Muligens Amazon ikke sender til Norge, men Adorama.com som det er henvist til gjør det. Har handlet fra Adorama mange ganger. B&H Photovideo i NewYork har også denne til $9.95 + frakt $26.25 til Norge. Siden varens verdi er under NOK 200,- så slipper du toll og moms på denne. Omregningskursen hos Tollvesenet er for uke 12 på 6.66kr/$ som skulle gi en pris på dette hurtigfestet på NOK 241,10. Sjekk også med en fotoforhandler der du bor, kjøpe tilsvarende til mitt Slik-stativ og ga ikke noe mer her i Norge. Lenke til kommentar
cc Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Takk for utfyllende info, skal sjekke med lokal forhandler først, greit å støtte dem. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 cc skrev: Takk for utfyllende info, skal sjekke med lokal forhandler først, greit å støtte dem.Snakk med Kværne Foto, det var de som bestilte ett slikt hurtigfeste for meg. Lenke til kommentar
cc Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Tusen takk for tips - jeg var en tur i Porsgrunn igjen nå, og de satt det på bestillingen, så det kommer i neste uke, for ca 150 kr. Dvs mindre enn frakten ville kommet på fra over dammen. Flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå