crom7icc Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) kjører microsoft update og laste rned og instalerer oppdateringene men når jeg så restarter og går inn på micr.up igjen får jeg beskjed om at jeg fremdeles trenger disse oppdateringene men at de allerede er lastet ned og ligge rklare til instalsjon...og jeg når kjører trend micro house call får jeg beskjed om at det foreligger sikkerhets risikoer og den peker da til disse oppdateringene går så tilbake til microsoft up. og sjekker instalsjons loggen og der står de som innstalert... noen som har vært borti det samme?? denne ligger kanskje i feil kategori...men isåfal blir den vel flyttet:) Endret 19. mars 2006 av crom7icc Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Lite beskrivende tittel. Prøv igjen. Lenke til kommentar
Bernt27 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 du kan jo prøve å avinstallere disse oppdateringene og laste ned på nytt. Det hender oppdateringene blir feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå