Plomma2 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei. Jeg sitter her med fluortablettglasset mitt. I alle år har jeg tygget på dem, og det smaker jo helt grusomt, så jeg kom til å tenke, må man tygge dem? Eller kan man bare svelge dem? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Du kan svelge også. Magesyren gjør jobbe. Men hvis det smaker så vondt. Hvorfor ikke kjøpe fluor med banansmak? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Du kan svelge også. Magesyren gjør jobbe. Men hvis det smaker så vondt. Hvorfor ikke kjøpe fluor med banansmak? 5780063[/snapback] Fordi ingen har fortalt meg at det fins. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Eller fluor med lakrismak <3 Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ikke at jeg noen gang har brukt fluor (desverre?), men er ikke noe av vitsen at det skal være i munnen da, for å ta knekken på dritten i tanna di? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Kjøp deg heller skikkelig tannskyll. Er du 3 år? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Kjøp deg heller skikkelig tannskyll. Er du 3 år? <{POST_SNAPBACK}> Det går kjappere å tygge en tablett enn å begynne å skylle. Endret 16. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har alltid sugd på fluortabletter eg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har alltid sugd på fluortabletter eg 5780345[/snapback] Jeg og. De smaker jo digg! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 mmmmmmm fluooooor Det er digg, hehe! Husker jeg alltid trossa foreldrene mine (*ler*) - Jeg tok alltid 4-5 om gangen Mamma ble gæærn når boksen ble tom etter ei uke De med banansmak smaker død og fordervelse (jeg liker ikke banan) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Kan ikke skjønne at det er noe vits å svelge fluortablettene er hele. Meningen med fluor er at det skal styrke emaljen på tennene dine. Og det var kanskje ikke så dumt det at foreldrene dine fortalte dge at du ikke skulle ta så mange oysfaerg. Ikke bare fordi det sikkert er dyrt, men flour er også ganske giftig. Så tar man 25 tabletter om dagen vil jeg anbefale de å slutte Lenke til kommentar
quakie Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg pleier ikke å tygge på dem. Suger på dem jeg<3 Lenke til kommentar
Wnagrom Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 må si meg uenig der, det letteste er jo å ta en kop me mynnskyll idet du er på vei ud døra, gurgle litt å de diversse vanene du må ha vent deg til, å spytte det ut i nabo`ens hekk denne metoden funker hvertfall alti får meg Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Å ta for mye fluor er forresten ikke bra for tennene dine heller. Det kan føre til at tennene dine blir brune og stygge. http://images.google.no/images?svnum=10&hl...e&btnG=S%C3%B8k Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Kan ikke skjønne at det er noe vits å svelge fluortablettene er hele. Meningen med fluor er at det skal styrke emaljen på tennene dine. Og det var kanskje ikke så dumt det at foreldrene dine fortalte dge at du ikke skulle ta så mange oysfaerg. Ikke bare fordi det sikkert er dyrt, men flour er også ganske giftig. Så tar man 25 tabletter om dagen vil jeg anbefale de å slutte 5781021[/snapback] Hehe Det kom da en dag da jeg slutta med deg også, ikke ulikt det å sutte på tommelen (er heller ikke heldig for tenna). Sånn summa summarum har jeg vært heldig, har hatt ett hull, det var en 6årsjeksel Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Kjøp deg heller skikkelig tannskyll. Er du 3 år? 5780318[/snapback] :!: tenkte akkurat det samma... Husker flourtabletter fra jeg var sneip, men slutta vel med det når jeg var rundt 5 kanskje... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Kjøp deg heller skikkelig tannskyll. Er du 3 år? 5780318[/snapback] Har da det også. Jeg bare er litt paranoid når det kommer til munnhygiene. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Man får både fluortabletter med mintsmak og banansmak. Jeg synes at begge smaker godt, men jeg foretrekker banansmaken, vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå