Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan skal man konsume fluortabletter?

Plomma2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke skjønne at det er noe vits å svelge fluortablettene er hele. Meningen med fluor er at det skal styrke emaljen på tennene dine.

Og det var kanskje ikke så dumt det at foreldrene dine fortalte dge at du ikke skulle ta så mange oysfaerg. Ikke bare fordi det sikkert er dyrt, men flour er også ganske giftig. Så tar man 25 tabletter om dagen vil jeg anbefale de å slutte :wee:

Lenke til kommentar

må si meg uenig der, det letteste er jo å ta en kop me mynnskyll idet du er på vei ud døra, gurgle litt å de diversse vanene du må ha vent deg til, å spytte det ut i nabo`ens hekk :) denne metoden funker hvertfall alti får meg :)

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne at det er noe vits å svelge fluortablettene er hele. Meningen med fluor er at det skal styrke emaljen på tennene dine.

Og det var kanskje ikke så dumt det at foreldrene dine fortalte dge at du ikke skulle ta så mange oysfaerg. Ikke bare fordi det sikkert er dyrt, men flour er også ganske giftig. Så tar man 25 tabletter om dagen vil jeg anbefale de å slutte :wee:

5781021[/snapback]

Hehe ;) Det kom da en dag da jeg slutta med deg også, ikke ulikt det å sutte på tommelen :p (er heller ikke heldig for tenna). Sånn summa summarum har jeg vært heldig, har hatt ett hull, det var en 6årsjeksel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...