Gå til innhold

problemer med euro force

Anbefalte innlegg

jeg lastet ned euro force fra EAgames idag og instalerte den og restarta maskinen.

også startet jeg BF2, og når jeg dobbel-klikke på server med Euroforce så kommer det opp infoside:

"You cannot join this server without having the Battlefield2: Euro Force Booster Pack installed, press the button below to buy the Battlefield2: Euro Force.

Please note that u must use your online account to play Battlefield2: Euro Force."

men jeg har jo instalert den! :hrm:

jeg har instalert [v1.21] patchen!

må man instalere bf2 også euroforce også 1.21 patchen??

Endret av geromino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener de me det? Altså jeg har en gamespy ID som jeg bruker hele tiden til fileplanet osv... Det var den jeg brukte.

Jeg kan ikke skrive inn BF 2 accounten min for navnet er for langt!

Skal GameSpy ID-en og BF2 accen min være like?

PS. for å kjøpe denne pakken så går du gjennom helv...

Endret av ~~Undertaker~~
Lenke til kommentar

Hei har samme problemet her.. Hva gjør man når man ikke får tak i passordet til accounten.. Må jeg lage en ny account å spille med??

Den gamespy kontoen jeg bruker for å sppille vanilla med er den jeg logger inn med i vanill bf2 eller??

Endret av Aqidon
Lenke til kommentar

Har skrevet in-game navnet mitt der, men får ikke EF opp i listen over custom games når jeg starter spillet. Der står bare bf2 og SF. Har installert v.1.22, har det noe å si? Når jeg prøver å joine en EF server får jeg følgende feilmelding:

post-54068-1143658638_thumb.jpg

Installerte via EA downloader.

Edit: trodde 1.22 var offisiell versjon?!

Endret av kayennefetter
Lenke til kommentar

1.21 -> 1.22 inc.patchen vil kun fungere dersom du har versjon 1.21. Hva hvis du patcher tilbake til den siste store versjonen du har, og så patche til 1.22 igjen med inc.patchen... kanskje det fungerer? Du kan iallefall prøve.

Endret av _MrMilo_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...