clover Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 jeg har endelig fått pcen tilbake fra reperasjon. jeg kommer hjem, slår den på, kommer inn i windows, så skal jeg reboote for å komme inn i bios'en, trykker på 'del' for å komme inn, men når jeg da trykker på 'del' begynner det bare å pipe. så jeg restarter pcen. når jeg nå prøver å slå den på kommer det ikke noe skjermbilde, jeg har testet annet skjermkort/skjerm. det høres ut som om den slår seg av/på i ett sett :sad: jeg har sjekka at RAM sitter ordentlig, ta ut/satt inn bios batteri, ingenting fungerer :sad: [ Denne Melding var redigert av: clover på 2002-09-24 17:24 ] Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Kunne sikkert ha hjulpet deg, men når du er så PR-kåt og bruker caps og masse utropstegn i overskriften så gidder jeg ikke... Lenke til kommentar
clover Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 ok, fiksa på det nå, beklager.. Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Forklar litt nærmere hva som skjer når du starter PC'n. Hvis det starter opp, men ingenting kommer på skjermen, og HD LEDen lyser. Så vet jeg av erfaring at det muligens er CPU'en som er gåen... Men du må nesten bruke "prøv og feil" metoden. Skift ut en komponent ad gangen for å sjekke hva som kan være galt. Hadde prøvd CPU'en først... Lykke til.. Lenke til kommentar
clover Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 når jeg slår den på begynner vifter osv. å gå, men det høres ut som om den operasjonen blir gjentatt,(av/på) hvis du skjønner hva jeg mener :smile:. Lenke til kommentar
connect Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Det kan høres ut som det ligger en løs skru i pc'n... Som kortslutter ett eller annet... Men... iallefall... test del for del i en annen PC... Deretter Om du ikke finner noe feil ved delene; Sett sammen det minimale for å få starte opp... (cpu,ram,psu,skjermkort,skjerm) Gidder ikke skrive mer.. :smile: Jaja... men finn feilen og løs det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå