Gå til innhold

Er rogues imba?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I virkeligheten er det gear > skills.

 

Itemization ødelegger balansen på flere servere. Alliance mot horde i BG, alliance decket i tier2, horde.. litt mindre decket :p

5784418[/snapback]

 

Nei, uansett hvordan i helvette du snur og vender på det så nytter det ikke hva slags gear du har viss du ikke kan bruke classn...

 

Har sed uttallige PvP filmer av eplixxx stappa PvE horer som skal prøve seg på PvP.

Det blir skjeldent bra...

 

Men enkelte ganger spiller ikke skills noen rolle, rogue mot en shadow priest som vet sånn nogenlunde hva han driver med er bare å gi opp... Kan liksågodt bare løpe avsted som ei lita jente...

Lenke til kommentar

Er glad å sjå at det finst andre warriore her uten 1337 epixxxx instance gear ftw opplegg. Orker nesten ikke instancer, tar for mye tid, må se4tte av x antall timer til det, og kan ikke bare stikke pga jeg ikke orker mer eller skal noe annet. Spiller helt avslappet og med ting jeg finner, eller quest reward eller av og til en ting fra ah, det er fint, bare synd warrior er veldig gear avhengig. Men det gjør ingenting for jeg spiller gnom kriger, og de burde jo egentligt ikke være så gode krigere :D

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Jeg har sett på forumet tråder sånn som

 

Er shamans Imba?

Er Rogues Imba?

Er Warlocks Imba?

 

alle har sikkert sin mening om hav dere synes er Imba. men det er bare det at ingen er Imba

 

alle classes har sine svakheter og det er den som spiller classen som har ye å si

Lenke til kommentar
alle klasser trenger å fokusere på flere stats .. rogue trener bare agi

rogue kan alltid komme seg unnna(nesten)

massiv damage på kort tid

 

ikke overpower men IMBA<3

5788436[/snapback]

En som baserer sin uttalelse på World of Roguecraft filmene hører jeg... :roll:

 

Hvis en Rogue kan komme seg ut av kampen så er motstandern en nabb som ikke kan sin class... DoT's er en fin bil

 

Prøv og spille en rogue i PvP med kunn Agility gear og 0 stamina, virkelig givende og dø på 2 frostshocks.

 

Du spiller ikke veldig mye PvP gjør du vell?

Lenke til kommentar
+dodge er ikke like viktig som +hit exploit, vil no jeg si, men jeg er ikke 60 epixxrogue... så ;)

 

5+hit og +crit så er du vel bankers vist du klarer å skremme inn litt +AP i tillegg...

5782256[/snapback]

 

?

 

Snakker om? Jeg sa bare at agility gir mer dodge, ikke hit.

 

Dessuten er nicket Exploid

Lenke til kommentar
alle klasser trenger å fokusere på flere stats .. rogue trener bare agi

rogue kan alltid komme seg unnna(nesten)

massiv damage på kort tid

 

ikke overpower men IMBA<3

5788436[/snapback]

 

Ja, du kan vel tro.

5788447[/snapback]

vell man trenger ikke bare agi men nesten bare ^^

5788614[/snapback]

 

Jeg antar man trenger alle stats man har på tier 1 og 2 sett?

 

Vi trenger agi, stam, str, +hit, +crit og +dodge for PvE.

Lenke til kommentar
alle klasser trenger å fokusere på flere stats .. rogue trener bare agi

rogue kan alltid komme seg unnna(nesten)

massiv damage på kort tid

 

ikke overpower men IMBA<3

5788436[/snapback]

En som baserer sin uttalelse på World of Roguecraft filmene hører jeg... :roll:

 

Hvis en Rogue kan komme seg ut av kampen så er motstandern en nabb som ikke kan sin class... DoT's er en fin bil

 

Prøv og spille en rogue i PvP med kunn Agility gear og 0 stamina, virkelig givende og dø på 2 frostshocks.

 

Du spiller ikke veldig mye PvP gjør du vell?

5788490[/snapback]

har lvl 60 rogue alt på bb og nei har ikke sett for mye på world of roguecraft.. hate han fyren nabb som spammer cooldowns.. og ja vis en warlock doter deg er sprint en fin ting.. og sa nesten alltid ikke alltid

Lenke til kommentar
Rogue med mindre en 4100hp i PvP blir som regel drept rimelig fort.

 

Hehe, hvorfpr akkurat 4100 hp? Fordi du tilfeldigvis har 4150 selv eller noe sånt? :p

 

Selv har jeg en 60 rogue main og en 58 shadow priest alt, og jeg synes absolutt ikke at rogue er imba... shadow priest derimot! Har spilt en del AV med presten, og jeg leker meg med alt av rogues, selv de med mc/bwl utstyr. Eneste gang jeg får problemer er hvis de er raske med trinket på fear og bruker sprint med en gang, jeg har ennå ikke nok stamina til å overleve til neste fear er klar. En godt kittet shadow priest er så godt som umulig å ta i 1v1 PvP.

 

Roguen er som sagt min main, og han er kitta med det beste av blått pluss en håndfull epics. Jeg føler meg ikke akkurat overpowered, jeg kan ta de fleste om jeg får kontrollere kampen, men blir også harva over hvis jeg blir overrasket av de "rette" klassene. Alt i alt føler jeg at rogue er godt balansert for tiden, men jeg banner litt for meg selv hver gang jeg får en 2k multishot crit i fleisen.. nerf hunters!

5781440[/snapback]

 

Har vell 4500 unbuffed at the moment, bare se profil under det =)

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...