Gå til innhold

Er rogues imba?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rouges er veldig "imba" når det kommer til gear. Alt de trenger å fokusere på er Agi.

5780226[/snapback]

Det er jeg så UENING, Rogues behøver kanskje HP for overleve? eller Attack Power for i det hele tatt gjøre noe skade? ;< Samt at Crit og +hit hjelper en god del.

5780639[/snapback]

Agility gir både AP, +Crit og +Hit.

5780934[/snapback]

+hit er kun avhengig av din egen weaponskill og motstanderens defense skill. Hit% kan bare bli modifisert av +<våpenskill> (f.eks. +4 sverd med Maladath) og +hit modifiers, som på f.eks. Nightslayer Gloves.

Det at agi gir +hit er ren oksemøkk.

Lenke til kommentar
Hvordan tar jeg en rogue? Har en kamerat rogue som plent vil duelere, han er sykt god i pvp og står alltid utafor if og slåss. Jeg har aldri prøvd før, han er 60, og jeg snart 60. Han begynner jo med ambush elller cheapshot, gouger, og kidneyshoter, så vanisher han og på an igjen. Når han får lite liv bruker han blind og bandasjerer seg. Hvilke motangrep bruker jeg? Vet at jeg kan bruke blødning skader, slik han ikke kan stealthe, eller at stealten forsvinner etter 1-2sek, men det er vel ikke lenge nok til at han ikke får brukt vanish? Luffa bruker han vel også for å ta vekk blødning skader.

Tips tasimot med takk :)

Auda, glemte å si at jeg er warrior.

5781551[/snapback]

Meh, kameraten din hørtes litt latterlig ut tbh, hvilke rogues er det som bruker blind+bandage i dueller? Greit nok om du gjør det en gang, men om han bruker det annenhver duel så er det ganske latterlig. For å si det sånn, om han bruker Cheap Shot -> gouge -> Kidney Shot -> vanish -> CS -> (Cold Blood)-eviscerate -> gouge -> KS -> prep -> vanish -> CS -> gouge -> (CB)-evisc -> gouge -> osv så har du ikke mye til sjangs, men da suger jo kameraten din til hundre også da. Høres ut som om han er en av de roguene som duellerer bare om han har cooldowns klare, og om han taper skylder han på at han ikke hadde cooldowene klare. GG.

Luffa fjerner bare én bleeding effect, så om du er MS speccet har du sikkert deep wounds. Sammen med rend gjør du at han ikke får stealthed uansett om han bruker luffa+vanish. Bare pass på å ha pvp-trinket equipped, og ikke la han re-stealthe (om han er rimelig god bør han klare å re-stealthe uten vanish ved å holde seg i dead zonen mellom intercept og melee), så vær forberedt på det og prøv å hindre det. Er rimelig vanskelig å få inn en rend+deep wounds på en rogue som stunlocker deg... Bruk pvp-trinketen når han har brukt KS, og bruk berserker rage for å unngå gouge. Mener å huske at zerk rage ikke hjelper på blind, så om han blinder deg, bandager og restealther kan du bare le av han, det er faen meg latterlig av en rogue å bruke blind+bandage på cooldown i duels.

Lenke til kommentar
Rouges er veldig "imba" når det kommer til gear. Alt de trenger å fokusere på er Agi.

5780226[/snapback]

Det er jeg så UENING, Rogues behøver kanskje HP for overleve? eller Attack Power for i det hele tatt gjøre noe skade? ;< Samt at Crit og +hit hjelper en god del.

5780639[/snapback]

Agility gir både AP, +Crit og +Hit.

5780934[/snapback]

Dodge, ikke Hit

Lenke til kommentar
Så bandage er egentligt "ikke låv" i dueller? På lik linje som potions? Ja har ms og deep wounds, da har jeg hvertfall noe bra med warrioren min, er ganske  noob på pvp stadiet og slikt :)

5782061[/snapback]

Er vel egentlig avhengig av server, men i hvert fall på balnazzar, og på burning blade, var bandages i duels rimelig sett ned på :)

Lenke til kommentar
Dette er det største sprøytet jeg har hørt på lenge.. Rogues? Imba?

En warrior ganker oss naken uten problemer. Da har jeg vel hørt alt som går an å høre regner jeg med.

5782172[/snapback]

Nja, bare viss roguen er AFK. Ingen er mer avhengig av godt utstyr enn warriors.

Lenke til kommentar

To ord: Crippling poisen

En god dagger rogue kan kite meg forever selvom jeg bruker tanking gearet mitt (6 wrath etc), om jeg går pvp gearet mitt med 5400hp, stunlocker dem meg :/ Helt umulig å ta en god rogue som en warrior om han har på crippling poisen. (Bruker selv Last stand+Lifegiving gem + bandages men det er helt umulig)

Lenke til kommentar

5780226[/snapback]

Hva med stamina og strength for HP og attack power? Er ikke det viktig?

5783041[/snapback]

HP er såklart viktig, men viktigst i PvP. Strength er ikke viktig i det hele tatt, fordi 1agi = 1 attack power (og litt crit/dodge), og 1str = 1 attack power, men ikke de andre bonusene som agi gir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...