a_sondre Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Bandage i duel er teit da. warriors kan bruke hamstring og mortal strike så dør han nok. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Rekner med at jeg er stunna så mye at jeg knapt får inn noen slag. Har sett han duelere, det er ikke pent for motparten! Endret 20. mars 2006 av Crispin Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Rouges er veldig "imba" når det kommer til gear. Alt de trenger å fokusere på er Agi. 5780226[/snapback] Det er jeg så UENING, Rogues behøver kanskje HP for overleve? eller Attack Power for i det hele tatt gjøre noe skade? ;< Samt at Crit og +hit hjelper en god del. 5780639[/snapback] Agility gir både AP, +Crit og +Hit. 5780934[/snapback] +hit er kun avhengig av din egen weaponskill og motstanderens defense skill. Hit% kan bare bli modifisert av +<våpenskill> (f.eks. +4 sverd med Maladath) og +hit modifiers, som på f.eks. Nightslayer Gloves. Det at agi gir +hit er ren oksemøkk. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hvordan tar jeg en rogue? Har en kamerat rogue som plent vil duelere, han er sykt god i pvp og står alltid utafor if og slåss. Jeg har aldri prøvd før, han er 60, og jeg snart 60. Han begynner jo med ambush elller cheapshot, gouger, og kidneyshoter, så vanisher han og på an igjen. Når han får lite liv bruker han blind og bandasjerer seg. Hvilke motangrep bruker jeg? Vet at jeg kan bruke blødning skader, slik han ikke kan stealthe, eller at stealten forsvinner etter 1-2sek, men det er vel ikke lenge nok til at han ikke får brukt vanish? Luffa bruker han vel også for å ta vekk blødning skader. Tips tasimot med takk Auda, glemte å si at jeg er warrior. 5781551[/snapback] Meh, kameraten din hørtes litt latterlig ut tbh, hvilke rogues er det som bruker blind+bandage i dueller? Greit nok om du gjør det en gang, men om han bruker det annenhver duel så er det ganske latterlig. For å si det sånn, om han bruker Cheap Shot -> gouge -> Kidney Shot -> vanish -> CS -> (Cold Blood)-eviscerate -> gouge -> KS -> prep -> vanish -> CS -> gouge -> (CB)-evisc -> gouge -> osv så har du ikke mye til sjangs, men da suger jo kameraten din til hundre også da. Høres ut som om han er en av de roguene som duellerer bare om han har cooldowns klare, og om han taper skylder han på at han ikke hadde cooldowene klare. GG. Luffa fjerner bare én bleeding effect, så om du er MS speccet har du sikkert deep wounds. Sammen med rend gjør du at han ikke får stealthed uansett om han bruker luffa+vanish. Bare pass på å ha pvp-trinket equipped, og ikke la han re-stealthe (om han er rimelig god bør han klare å re-stealthe uten vanish ved å holde seg i dead zonen mellom intercept og melee), så vær forberedt på det og prøv å hindre det. Er rimelig vanskelig å få inn en rend+deep wounds på en rogue som stunlocker deg... Bruk pvp-trinketen når han har brukt KS, og bruk berserker rage for å unngå gouge. Mener å huske at zerk rage ikke hjelper på blind, så om han blinder deg, bandager og restealther kan du bare le av han, det er faen meg latterlig av en rogue å bruke blind+bandage på cooldown i duels. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Så bandage er egentligt "ikke låv" i dueller? På lik linje som potions? Ja har ms og deep wounds, da har jeg hvertfall noe bra med warrioren min, er ganske noob på pvp stadiet og slikt Lenke til kommentar
brillan Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Rouges er veldig "imba" når det kommer til gear. Alt de trenger å fokusere på er Agi. 5780226[/snapback] Det er jeg så UENING, Rogues behøver kanskje HP for overleve? eller Attack Power for i det hele tatt gjøre noe skade? ;< Samt at Crit og +hit hjelper en god del. 5780639[/snapback] Agility gir både AP, +Crit og +Hit. 5780934[/snapback] Dodge, ikke Hit Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Så bandage er egentligt "ikke låv" i dueller? På lik linje som potions? Ja har ms og deep wounds, da har jeg hvertfall noe bra med warrioren min, er ganske noob på pvp stadiet og slikt 5782061[/snapback] Er vel egentlig avhengig av server, men i hvert fall på balnazzar, og på burning blade, var bandages i duels rimelig sett ned på Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Dette er det største sprøytet jeg har hørt på lenge.. Rogues? Imba? En warrior ganker oss naken uten problemer. Da har jeg vel hørt alt som går an å høre regner jeg med. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 En warrior ganker oss naken uten problemer. 5782172[/snapback] Javel? o.O Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 En warrior ganker oss naken uten problemer. 5782172[/snapback] Javel? o.O 5782184[/snapback] Da mener han sikkert en naken rogue, altså en uten noe som helst armor gear Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Dette er det største sprøytet jeg har hørt på lenge.. Rogues? Imba?En warrior ganker oss naken uten problemer. Da har jeg vel hørt alt som går an å høre regner jeg med. 5782172[/snapback] Nja, bare viss roguen er AFK. Ingen er mer avhengig av godt utstyr enn warriors. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det er litt trist, siden jeg gir ganske blanke i instancer og utstyr, har forsatt det samme 2hånds våpenet jeg hadde for ca 10lvler siden Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 +dodge er ikke like viktig som +hit exploit, vil no jeg si, men jeg er ikke 60 epixxrogue... så 5+hit og +crit så er du vel bankers vist du klarer å skremme inn litt +AP i tillegg... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 To ord: Crippling poisen En god dagger rogue kan kite meg forever selvom jeg bruker tanking gearet mitt (6 wrath etc), om jeg går pvp gearet mitt med 5400hp, stunlocker dem meg :/ Helt umulig å ta en god rogue som en warrior om han har på crippling poisen. (Bruker selv Last stand+Lifegiving gem + bandages men det er helt umulig) Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Rouges er veldig "imba" når det kommer til gear. Alt de trenger å fokusere på er Agi. 5780226[/snapback] Hva med stamina og strength for HP og attack power? Er ikke det viktig? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Rogues er overhode ikke imba, mest imba klassen er Warlock det... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 En warrior ganker oss naken uten problemer. 5782172[/snapback] Javel? o.O 5782184[/snapback] Da mener han sikkert en naken rogue, altså en uten noe som helst armor gear 5782204[/snapback] Tja, det var vel et utrykk eller noe.. Poenget er at de farmer oss. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Rouges er veldig "imba" når det kommer til gear. Alt de trenger å fokusere på er Agi. 5780226[/snapback] Hva med stamina og strength for HP og attack power? Er ikke det viktig? 5783041[/snapback] HP er såklart viktig, men viktigst i PvP. Strength er ikke viktig i det hele tatt, fordi 1agi = 1 attack power (og litt crit/dodge), og 1str = 1 attack power, men ikke de andre bonusene som agi gir. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Nei, Rogues er ikke IMBA! IMBA lista består foreløpig av: Warlocks Shaman (kkplxlrn2pl4yureclassandullsee) Shadowpriest Ellers er det veldig bra balansert og husk Skills>gear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå