Gå til innhold

Er rogues imba?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rogues er de mest feige faenskapet ever ;P takler det ikke, men de er ikke imba men feige -.-

5780981[/snapback]

 

 

Går ikke an og si at det er så utrolig feigt, like ille at loladins har invulnerable shields, og kan heale, ha plate osv..

Hadde ikke rogues hatt stealth vanish osv så hadde de vært døde på 2sec.

Lenke til kommentar
Ligger i navnet og alle "spellsa" som Kidney shot, gouge , cheap shot vanish, backstab, ambush, det er l a t t e r l i g

5781069[/snapback]

Det er jo ikke feigt å bruke de agenskapene de har tilgjengelig.

 

"Jeg synes hunter er feige! Det ligger jo i navnet på alle "spellsa" som Aimed Shot, Multi-Shot, Serpent Sting, Concussive Shot og Volley!""

Lenke til kommentar
Ligger i navnet og alle "spellsa" som Kidney shot, gouge , cheap shot vanish, backstab, ambush, det er l a t t e r l i g

5781069[/snapback]

En loladin kaller rogues latterlig? :>

 

3-4 shields, free crit heals, full-heal for 0 mana, en stun som varer i en uke? Også den klassiske shield+HS da. Og du kaller rogues latterlig? ^_^

Lenke til kommentar

Alle klasser har en annen klasse som hatobjekt... Alle klasser er IMBA i forhold til andre klasser... Bortsett fra Shammy, som er IMBA uansett klasse... :p

Men poenget er i hvert fall... For en rogue, så kan man lett ta noen klasser, mens man lett er eid av andre klasser.. (f.eks warlock med chainfear og DoTs)

Alle hater noen klasser... Så nei, Rogues er ikke IMBA.. Det er heller ingen andre klasser (bortsett fra shammy)...

 

Og til deg som sier at rogues er feige, så har alle klasser en feighetsskill... Rogues har vanish, mage har frostnova/blink/sheep, warlock/priest/warrior har fear, hunters har det skuddet som får spilleren til å gå ukontrollert rundt (husker ikke navnet), og druid har root/travelform... Shammy trenger ikke ha feighetsskill, for de bare dreper sitt target... enkelt og greit... ^^

Så det å kalle rogues feigt er like dumt som å ikke sjekke at det er papir på rullen før du driter... :)

Lenke til kommentar
Rouges er veldig "imba" når det kommer til gear. Alt de trenger å fokusere på er Agi.

5780226[/snapback]

 

Det er jeg så UENING, Rogues behøver kanskje HP for overleve? eller Attack Power for i det hele tatt gjøre noe skade? ;< Samt at Crit og +hit hjelper en god del.

5780639[/snapback]

Agility gir både AP, +Crit og +Hit.

5780934[/snapback]

 

oh rly du det visste jeg ikke; hintet mer til Equip: +40 Attack Power.

Var bare et eksempel.

 

Rogue med mindre en 4100hp i PvP blir som regel drept rimelig fort.

Lenke til kommentar

hahah at du kan nevne shield + hs det er faen ingen som gjør dette.

kan si meg enig at det kan virke feigt med shield på palla, men Divine shield total immune mot alt i 12sec, og deretter har du "forbaranece" som vil si at du kan ikke shields på 1 min, og pallas er jo bare healere, dårlige damage dealers, men min mening er at rogues er feige fordi de eier meg men de feige egenskapene sine som jeg har nevnt. (stunn lock omg) men som boogeyman sier alle har sin hate class. liker heller ikke hunter fordi de er gode mot pallas, mana drain etc -.-

Endret av !KO!
Lenke til kommentar

Har en blod twinka lvl 26 rogue og ja den er imba!

Stealth, ambush (504 critt), gouge, backstab og evt en evisc så er det meste dødt.

 

I pvp har jeg fortsatt ikke tapt, mot kiting klasser (som kan imobilisere deg har jeg som gnome to måter å komme meg løs på, vanish og escape artist)

Lenke til kommentar
Rogue med mindre en 4100hp i PvP blir som regel drept rimelig fort.

 

Hehe, hvorfpr akkurat 4100 hp? Fordi du tilfeldigvis har 4150 selv eller noe sånt? :p

 

Selv har jeg en 60 rogue main og en 58 shadow priest alt, og jeg synes absolutt ikke at rogue er imba... shadow priest derimot! Har spilt en del AV med presten, og jeg leker meg med alt av rogues, selv de med mc/bwl utstyr. Eneste gang jeg får problemer er hvis de er raske med trinket på fear og bruker sprint med en gang, jeg har ennå ikke nok stamina til å overleve til neste fear er klar. En godt kittet shadow priest er så godt som umulig å ta i 1v1 PvP.

 

Roguen er som sagt min main, og han er kitta med det beste av blått pluss en håndfull epics. Jeg føler meg ikke akkurat overpowered, jeg kan ta de fleste om jeg får kontrollere kampen, men blir også harva over hvis jeg blir overrasket av de "rette" klassene. Alt i alt føler jeg at rogue er godt balansert for tiden, men jeg banner litt for meg selv hver gang jeg får en 2k multishot crit i fleisen.. nerf hunters!

Lenke til kommentar

Hvordan tar jeg en rogue? Har en kamerat rogue som plent vil duelere, han er sykt god i pvp og står alltid utafor if og slåss. Jeg har aldri prøvd før, han er 60, og jeg snart 60. Han begynner jo med ambush elller cheapshot, gouger, og kidneyshoter, så vanisher han og på an igjen. Når han får lite liv bruker han blind og bandasjerer seg. Hvilke motangrep bruker jeg? Vet at jeg kan bruke blødning skader, slik han ikke kan stealthe, eller at stealten forsvinner etter 1-2sek, men det er vel ikke lenge nok til at han ikke får brukt vanish? Luffa bruker han vel også for å ta vekk blødning skader.

 

Tips tasimot med takk :)

 

Auda, glemte å si at jeg er warrior.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Viss han har prep build og brenner alle cooldowns på en kamp blir det vansklig. Men her er noen tips:

 

Er du human, kan du bruke perseption (mange synst det er feigt i duell)

Du kan bruke demorolizing shout får å få han ut av stealth.

Rend holder han ute av stealth.

Bruk trinketen din får å ødelegge stunlock comboene hans.

spam Overpower ;)

Få inn en hamstring så tidlig som mulig.

spring i sirkel så han ikke kommer bak deg.

Stansdance til Zerg og intersept viss du får muligheten.

Men mest av alt Lrn2ply ;)

 

Burde ikke ha store problemer med å ta han viss dere er ca likt geara. Men viss han er sikklig flink blir det nok vansklig. Flinke folk er vansklige og ta uansett klasse.

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...