vIc2r Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 ENDELIG! Runnet akkurat GRAW på hard Etter mye blod svette og tårer så gikk det. Brukt tid 9t25m39s!! hihi Noen andre som har klart det på HARD? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 steike, sliter på normal jeg! Men for alt vi vet så bløffer du Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 steike, sliter på normal jeg! Men for alt vi vet så bløffer du 5779929[/snapback] Jeg må vite åssen jeg for lagt til staten min fra xbox live hit... Sånn at dere ikke tror det.. hehe Men er ikke tull... har tatt ferdig med normal oxo. Men HARD er sinnsykt vanskelig! må ta ut en og en fiende hele tiden. hehe. Men godt var det og få det overstått Lenke til kommentar
barvini Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg holder på med hard nå. Har klart 6 av de 11 missionene. Brukt 4timer og 01 min hittil. Synes det har gått greit sålangt. Noen steder er vanskelig, mens andre er lette. Er nok en fordel at man allerede har spilt igjennom en gang på normal. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) vIc2r: er du TOTALT idiot? sjekket nicket ditt,vIc2r nå på xbox.com og du mangler 6!! stk på hard er ikke det ditt nick får du tilgi meg men du kommer virkelig ikke til å bli respektert med sånne løgner Endret 20. mars 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg lurer på en ting. Hvis man spiller på hard, får man achievements`ene for normal også da? Eller må man spille begge vanskelighetsgradene? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Jeg lurer på en ting. Hvis man spiller på hard, får man achievements`ene for normal også da? Eller må man spille begge vanskelighetsgradene? 5780316[/snapback] jeg begynte med hard og fikk ikke for normal Endret 20. mars 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 vIc2r: er du TOTALT idiot? sjekket nicket ditt,vIc2r nå på xbox.com og du mangler 6!! stk på hard er ikke det ditt nick får du tilgi meg men du kommer virkelig ikke til å bli respektert med sånne løgner 5780291[/snapback] hehe... det er fordi jeg ikke har logget på xboxlive på en stund,, har bare en kabel som jegbytter på mellom PC og xbox. logger meg på live i morgen. så kan du sjekke da Lenke til kommentar
glennbech Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er på god vei selv .-) Jeg synes ikke Hard er FOR hard... Bare litt plagsomt de stedene der det er litt "lotto" om man overlever eller ikke. F.eks i en helikopterdør med Chaingun mot bakken. Ellers gikk jeg til frontalangrep på GRAW i et forum-innlegg her i går kveld, og ga det terningkast 4 "at best". Må nok revurdere det etter å hatt en helt fantastisk ettermiddag med en fransk gjeng og "team ellimination" :-) Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er imponert over folk som greier det på "Hard". Selv spiller jeg det på normal og synes det er vanskelig. Jeg sliter fortsatt med siktingen da jeg i alle år har spillt shooters på PC med tastartur og mus. Hadde forøvrig en en liten multiplayer session i går kveld og oppdaget at en del av dere er vanvittig raske til å sikte inn og skyte presist. Jeg så de andre dukket opp ..- og så bang. Fatter ikke hvordan det går så fort å sikte med de stikkene en gang! Så til deg (og andre) som har runna det på hard - grattis. Dr Peedee Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hadde forøvrig en en liten multiplayer session i går kveld og oppdaget at en del av dere er vanvittig raske til å sikte inn og skyte presist. Jeg så de andre dukket opp ..- og så bang. Fatter ikke hvordan det går så fort å sikte med de stikkene en gang! 5780750[/snapback] Hehe.. sånn er det i begynnelsen for alle. Jeg og fattet ikke hvordan det var mulig.. men etterhvert som man finner bra våpen å bruke og klarer å kontrollere soldaten hurtig så går ting av seg selv. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Regner med at HARD blir fullført idag...Har klart 7 missions....Egentlig ganske lett i forhold til Veteran på CoD 2......Bare å bruke soldatene dine flittig og sende dem til å dø/eller drepe og så kommer du valsende etterpå, når det er færre fiender.....Selv er jeg ganske vant til shooters på konsoll siden jeg aldri har spillt på en PC før, kun på konsoller så det sitter inne ganske godt(mener jeg da)....MEn skulle ønske det var bittelitt kjappere sensitivity på stikkene..Siktet er ganske tregt.. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Får spillet i dag, gleder meg. Håper det er vanskelig. er lei av lette spill. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 vIc2r: er du TOTALT idiot? sjekket nicket ditt,vIc2r nå på xbox.com og du mangler 6!! stk på hard er ikke det ditt nick får du tilgi meg men du kommer virkelig ikke til å bli respektert med sånne løgner 5780291[/snapback] hehe... det er fordi jeg ikke har logget på xboxlive på en stund,, har bare en kabel som jegbytter på mellom PC og xbox. logger meg på live i morgen. så kan du sjekke da 5780338[/snapback] javel? og hvorfor sto det da at du var sist innlogget for 2.timer siden når jeg sjekket? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 ---MEn skulle ønske det var bittelitt kjappere sensitivity på stikkene..Siktet er ganske tregt.. 5780925[/snapback] Hæ? Wangen, var ikke du en av de som drepte meg ca 70 ganger i går kveld før jeg fikk sagt "k" i kake? Mener du var en av de. Du er faen meg rask nok! Hehe Dr Peedee Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hva er forskjellen på normal og hard? Skjønner at det er vanskeligere, men i hvilken grad? Tåler man mindre? Tåler motstanderen mer? Er det flere fiender? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=116 Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 vIc2r: er du TOTALT idiot? sjekket nicket ditt,vIc2r nå på xbox.com og du mangler 6!! stk på hard er ikke det ditt nick får du tilgi meg men du kommer virkelig ikke til å bli respektert med sånne løgner 5780291[/snapback] hehe... det er fordi jeg ikke har logget på xboxlive på en stund,, har bare en kabel som jegbytter på mellom PC og xbox. logger meg på live i morgen. så kan du sjekke da 5780338[/snapback] Det var fordi jeg var logget inn på xbox.com og ikke LIVE. skal logge meg inn på live nå så blir listen min oppdatert javel? og hvorfor sto det da at du var sist innlogget for 2.timer siden når jeg sjekket? 5781103[/snapback] Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Hva er forskjellen på normal og hard? Skjønner at det er vanskeligere, men i hvilken grad? Tåler man mindre? Tåler motstanderen mer? Er det flere fiender? 5781326[/snapback] Du tåler mye mindere. Et skudd holder lenge til at du må begynne på nytt igjen. Har lakt merke til at finden går også litt mer i dekning på hard enn på normal. Men etter mye slitt så skal det gå. hehe Har klart både Normal og Hard. Har opptatert lista på Live nå. så folk kan se(at jeg ikke tuller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå