Gå til innhold

Mottar ikke MMS på Qtec 8300


Anbefalte innlegg

Har problemer med min Qtec 8300...jeg får ikke motta MMS.

 

Når jeg sender MMS til min telefon så kommer det ikke opp noen informasjon om innkommende MMS eller noe.

 

Jeg har også problemer med å sende MMS. Får opp feil retningsnummer.

 

Jeg har Tele2 Mobil Pluss (aktivert for noen timer siden) og har brukt konfiguratoren til www.smartmobil.no.

 

Noen som vet noe om dette? Jeg får surfet via GPRS, men MMS sliter jeg med... :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Til trådstarter: Jeg har satt opp Qtek 8300 (for kunde) med Tele2-oppsettet fra www.smartmobil.no og dette har fungert helt fint. Mulig du har klart å taste noe feil eller at MMS ikke er aktivt i abonnementet ditt.

 

For NetCom og Telenor ligger det automatiske oppsett på www.myqtek.no som man kan laste ned og installere på telefonen. Husker ikke om det også ligger oppsett for Tele2 også der... men det er jo verdt et forsøk.

 

Ellers burde du kunne ta med deg telefonen dit du kjøpte den, så kan de hjelpe deg med oppsettet.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
litt off topic:  Jeg har en 8300 og får også en E øverst i displayet, men jeg bruker mobyson abonnement og de støtter ikke edge. Dermed kan tydeligvis E'en vises uten at edge benyttes.

5854671[/snapback]

 

Hvorfor skulle ikke Mobyson støtte edge? De bruker Netcom sitt nett, og der Netcom har edge-dekning så skal da selvfølgelig Mobyson ha det også..ville være ulogisk om Netcom la inn "sperring" for edge hos sine virtuelle operatører, da det sikkert ville kostet mer å implementere en slik løsning enn å bare la alle få tilgang til edge, som tross alt bare er en videreutvikling av gprs!

Lenke til kommentar

Herrejesus! Det kan da ikke være mulig? Er du HELT sikker på jeg får edge hastighet når E'en vises (at det ikke bare betyr at jeg har edge-dekning eller no).

 

Kundeservice kan jo ikke si at de mangler en tjeneste når de faktisk støtter den ? Hehehe dette er jo helt fjernt.. Sorry for OT..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...