FmStorm Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg har en 4 år gammel dell:P når jeg spiller CS så får jeg plutselig en lagg:S det er kun jeg som får den.. og spillet går videre men skjermen min stopper opp i et par sekunder.. noen som vet hva dette kan skyldes?? jeg har innstalert det tidligere og det har alltid funka fint.. Er det en måte å fikse dette på? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei! Jeg er ikke synsk, så jeg vet ikke hvilken pc det er, så kan du være så vennlig og liste opp komponentene i pcen? Prøv med nye drivere. Søk etter virus og spyware. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Høres ut som lite minne problemer. men kan også være andre ting. Hvor mye minne har du? og hvilket os kjører du? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Er det lenge siden du formatérte pcen og la inn windows på nytt? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
FmStorm Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Hei! Jeg er ikke synsk, så jeg vet ikke hvilken pc det er, så kan du være så vennlig og liste opp komponentene i pcen? Prøv med nye drivere. Søk etter virus og spyware. Hilsen, efikkan. 5779663[/snapback] Intel® Pentium® CPU4 2,4ghz 256 Ram,2,4Ghz Har nyoppdatert skjermkort Lenke til kommentar
FmStorm Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Er det lenge siden du formatérte pcen og la inn windows på nytt? Hilsen, efikkan. 5779676[/snapback] Det er vel 2 mnd siden nå.. gjør det litt for ofte.. så det kan ha slitt på maskinvaren:S Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Er det lenge siden du formatérte pcen og la inn windows på nytt? Hilsen, efikkan. 5779676[/snapback] Det er vel 2 mnd siden nå.. gjør det litt for ofte.. så det kan ha slitt på maskinvaren:S 5779695[/snapback] Det eneste det sliter på er harddisken, men da må du nok gjøre det noen tusen ganger før disken blir utslitt. Lenke til kommentar
FmStorm Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Ok, men hva kan jeg gjøre?? for å fjerne laggen? Lenke til kommentar
FmStorm Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Har noen no svar? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Multiplayer ? Hvis det er det, last ned fraps og se om det er linjen din som napper(høy fps, lagging) eller om det er maskinen sin skyld. Lenke til kommentar
FmStorm Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Har 2 MiB linje.. så tviler på at det er det. det er nok maskinen, men det har funka bra før!:S Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Har 2 MiB linje.. så tviler på at det er det. det er nok maskinen, men det har funka bra før!:S 5789315[/snapback] Uten å si at dette er 100% garantert så tror jeg ikke hastigheten har så mye å si på pingen. Lenke til kommentar
FmStorm Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Blir så irritert over at det lagger:P Vet ingen åssen jeg kan få fiksa det? Lenke til kommentar
berxter Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Det var dette med virus og spyware, da, som efikkan nevnte laaangt oppe i tråden. Lagg og treghet kan gjerne være symptomer på infeksjoner. Adaware, Spybot, MS Windows Defender (google); Crapcleaner (google ccleaner) for å bære ut søpla... Bernt K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå