flabben2k Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 JEg har win2k sp1, med et 56km modem, etter jeg har installert sp2, så når jeg går på nette, så vil ikke irc eller exp fungere, så jeg må gå tilbake til sp1, wtf e galt? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Jeg kjører Win2k SP2 uten noen problemer... hva slags irc klient kjører du.... kan være en ide å prøve å oppdatere programmene du har problemer med å kjøre... SP2 skal uansett føre til att 2K blir _mer_ kompatibelt, ikke mindre... -Dip Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 18. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2001 HMm, nå som jeg har adsl og installere sp2 igjen, så vil likevel ikke exp eller mirc fungere igjen, og det va rett tilbake til sp1... ;( Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 SP2 er jo den beste updaten som er sluppet så langt synes nå jeg. Men nå er jo SP3 rett rundt hjørnet så da kan det kanskje være en løsning å vente på denne visst man har problemer med SP2 ? Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Quote: On 2001-10-22 22:58, jester skrev:SP2 er jo den beste updaten som er sluppet så langt synes nå jeg. Men nå er jo SP3 rett rundt hjørnet så da kan det kanskje være en løsning å vente på denne visst man har problemer med SP2 ? "Rett rundt hjørnet", synes jeg var litt dristig... Vet du når den skal slippes? Eivind. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Visst du leser hardware.no, så stod det jo link til begge deler da (dog passordbeskyttede og ikke ferdig kompilert). Dette må da tyde på at det nærmer seg? Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Quote: On 2001-10-23 19:51, jester skrev:Visst du leser hardware.no, så stod det jo link til begge deler da (dog passordbeskyttede og ikke ferdig kompilert). Dette må da tyde på at det nærmer seg? Ja, jeg leste nyheten, og jeg hadde også lest det andre steder før. Men jeg er redd det ikke dermed er sagt at ting nærmer seg... Eivind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå