aleks tho Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Når jeg sier "linjer" så mener jeg en linje som du synes klinger ekstra bra. (lite stykke) Dårlig forklart? Jeje. Jeg får begynne. Eminem - The way i am: I'm not Mr. N'Sync, I'm not what your friends think I'm not Mr. Friendly, I can be a prick if you tempt me my tank is on empty No patience is in me and if you offend me I'm liftin you 10 feet, in the air I don't care who is there and who saw me destroy you. Beste "tekst-skrivern" jeg veit om. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Mastodon åpner Leviathan-albumet med denne genistreken: "I think that someone is trying to kill me" Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Van Der Graaf Generator - Every bloody emperor : Et stykke ut i låta : Unto nations nations speak in the language of the gutter; trading primetime insults the imperial impulse extends across the screen. Truth's been beaten to its knees; the lies embed ad infinitum till their repetition becomes a dictum we're traitors to disbelieve. With what impotence we grieve for the democratic process as our glorious leaders conspire to feed us the last dregs of imperious disdain in the new empire's name. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 System Of A Down - Question! Do we, do we know When we fly When we, when we go Do we die Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Eminem - When im gone. Just take another pill Yeah, I bet you you will. You rap about it, yeah, word, k-keep it real. Veit ikke hvorfor, men fikk gåsehud første gangen jeg hørte den her. Endret 19. mars 2006 av aleks tho Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 The Project Hate - Eliminate "There ain't enough holy water in this world to cleanse Me." Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Mastodon åpner Leviathan-albumet med denne genistreken: "I think that someone is trying to kill me" 5779531[/snapback] \o/ Herlig paranoid! =D Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Mastodon åpner Leviathan-albumet med denne genistreken: "I think that someone is trying to kill me" 5779531[/snapback] \o/ Herlig paranoid! =D 5779656[/snapback] Ohyes. Lenke til kommentar
moray Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hvis det er lov tar jeg et helt vers: Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg hvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll på meg tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Hvis ikke så er det bare den første linja som gjelder. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har veldig sansen for refrenget på Avenged Sevenfold - Seize the Day: Seize the day or die regretting the time you lost... Edguy - Trinidad har et par gullkorn også, f.eks: I'm a sight for sore eyes, oh, if your eyes would only see Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Anaal Nathrakh siterte George Orwell i sangen "Do Not Speak" "If you want a picture of the future, imagine a boot stomping on a human face -- forever." Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Starten på Candlemass - At The Gallows End: "Sunrise I greet you, the beauty of your light so warm and tender was never the night" Endret 20. mars 2006 av kakk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg har lenge vært svak for Can you tell a green field from a cold steel rail? (Pink Floyd - Wish you were here), I wish I was special, you're so fuckin' special (Creep - Radiohead), Why don’t you all f-f-fade away (The Who - My Generation) og til slutt: Somehow I found myself down at the dockside Thinking of the old days of Liverpool and Rotherhithe The transparent people who live on the other side Living a life that is almost like suicide (Elvis Costello - New Amsterdam). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 The Kovenant's Mirrors Paradise, starten på Animatronic albumet. Noe så lett som: The time is running out, for the planet earth Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Led Zeppelins Black Dog synes jeg er stilig: Hey, hey, mama, said the way you move, gonna make you sweat, gonna make you groove Samma med en linje i Whole Lotta Love: I’m gonna give you every inch of my love, (Gonna give you my love) Ellers starten (eller hele verset) på Pink Floyds Time som får meg til å tenke: Ticking away the moments that make up a dull day You fritter and waste the hours in an offhand way Kicking around on a peice of ground in your home town Waiting for someone or something to show you the way Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Oyeah! Amon Amarth - The Pursuit Of Vikings The warming sun returns again And melts away the snow The sea is freed from icy chains Winter is letting go (endelig...) Endret 20. mars 2006 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Amon Amarth - Arson My closest friends died that day, only I made it out alive, =/ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Herlig paranoid! =D 5779656[/snapback] Mock me not, slutboy. =( Det er sant jo. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 And as we wind on down the road.. our shadow's taller than our soul there walks a lady we all know, who shines white light and wants to show - how everything still turns to gold and if you listen very hard, the tune will come to you at last when all are one and one is all to be a rock - and not to roll fra stairway to heaven. teksten er ikke den aller beste, men drivet, melodien og energien i sangen akkurat i det partiet er vanvittig bra. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Windir - Blodssvik Eit helvetes svik Eit avvik frao tru og æra Ei handling utan omsut Ei grueleg bør å bera Fantastisk åpning på en fantastisk sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå