inken Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei er det noen der ute som kan tispe meg om noe bra kjølegear til ASUS 7800GT kort og AMD 64 3000+ prosessor. Jeg er i all hovedsak ute etter stillegående kjølere, dette er ikke til overklokkingsformål. Har et budsjett på 1000,- kr (for begge kjølerene). Lure også på om det er en smal sak eller om det er narkostress å bytte viftene? MVh Tor Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Det er absolutt ikke vanskelig å bytte kjølere. Men på et skjermkort mener jeg at garanti vil forsvinne hvis man bytter kjøler. Er ikke helt sikker her. Rett meg hvis der er galt Men uansett så vil det ikke ha mye å si på ny kjøler på skjermkort, byttet nettopp fra orginal til en zalman vifte på et xfx 7800gtx tempen sank med ca 4 grader. Men jeg vil si at Zalman har de beste CPU kjølerene men de er store. Noe som nesten alle nye kjølere er. Scythe Ninja er også en god kjøler. Endret 20. mars 2006 av modzona123 Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 CPU kjøler http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309233 Den er bare best av de jeg har prøvd, men se om du har plass. Den kjøler mega bra og er stille. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kjøp en Zalman VF700Cu til skjermkortet ditt du! JEg har en sånn på mitt ATI X800GT om tempen sank vet jeg ikke, fordi jeg ikke hadde noe å måle med før jeg byttet. Men uansett, den er STILLE! Det holder nok å kjøre den på 5V. Da hører man den ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå