CSM Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Som emnefeltet antyder, lurer jeg på om det er noen som har erfaringer (positive/negative) med dette kameraet, da jeg vurderer å kjøpe det. på forhånd takk Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Dette kameraet er nettopp kommet i butikkene. Du kan jo se etter tester og brukererfaringer på "de store" fotonettstedene, men tviler på at de finnes ennå. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er det like godt eller bedre enn forgjengerne, A510 og A520, så skal det være et meget bra kamera til en fornuftig pris. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Høres bra ut, har sett noen små review's på forskjellige forum, ikke så veldig detaljerte, men det virker som ett bra kamera. Skal dra og kjøpe det i morgen, håper det innfrir Lenke til kommentar
CSM Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Har kjøpt denne kameraet nå, og må si meg veldig fornøyd! Bildene blir overraskende bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå