Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Råd ang. trådløs router

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en bærbar PC og trenger å bytte ut min 3com router til en trådløs en. Lurte på om noen kunne gi et råd eller to. Jeg er ute etter en router som er enkel å konfigurere, oppdatere firmware, har god sikkerhet, og som har fire faste porter (eller har alle trådløse routere faste porter i tillegg?)

Takker for råd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for raske og nyttige svar. Jeg har også tenkt på å kjøpen et nytt modem. Årsaken er at nettet faller ut av og til. Min ISP er mtulink, og de sier at det ikke er noen problemer med deres nett.

Kom over Denne kobinerte routern og modemet. Etter kommentarene så er den vel bra??

Lenke til kommentar
Takk for raske og nyttige svar.  Jeg har også tenkt på å kjøpen et nytt modem.  Årsaken er at nettet faller ut av og til.  Min ISP er mtulink, og de sier at det ikke er noen problemer med deres nett.

Kom over Denne kobinerte routern og modemet.  Etter kommentarene så er den vel bra??

5779825[/snapback]

Den er veldig bra! Men jeg har hatt mye av samme problem med at nette detter ut, og jeg kjøpte nytt modem men det virka ikke da heller så det var routeren som var defekt! Anbefaler deg og finne ut hvor du kjøpte routeren så kunne du sendt den inn og spurt om og få byttet den i en trådløs en og betale mellomlegget!

Lenke til kommentar

Sier bare Linksys WRT54g serien.....enorme mengder med firmwares, enormt bra sende styrke også + mye nyttige funksjoner. Kan bl.a sende med 500-100mW styrke, noe som fungere bra om du vil sette på nye antenner for å sende langt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...