Rundgren Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Alt har virket fint med MSN til litt over jul. Denne meldingen kommer opp : "Your firewall is may be blocking Messenger from connection to the service" 8004662 Så har det seg så at jeg har kun windows intergrerte brannmur, og at msn står i unntak listen. Denne meldingen kommer opp med både msn 5.2 , 6.2 ,7.5 og 8.0 beta. Windows messenger virker som den skal. jeg har re-innstallert msn flere ganger uten forbedring. Er det noen som har noen formeninger eller svar på dette problemmet? Kan det være at jeg har feil windows validering? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Se etter om dato og klokkeslett er riktig. Lenke til kommentar
Rundgren Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 ja nå fungerte det. takk for svar, men at den lille feilen var problemet er helt sykt av microsoft Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Så at du ikke hadde riktig klokke/dato er MS sin skyld altså... Javel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå