Gå til innhold

anmeldt for blondinevits

Anbefalte innlegg

Haha, jeg holdt på å le meg ihjel når jeg leste det i avisa. Vigrid saksøker noen for å være rasistiske! Smeller det fra rett kjeft? Vigrid bør tenke seg litt mer om før de går ut i media med noe som helst, ikke at det hadde hjulpet noe egentlig. Vigrid er og blir en fanatisk, selvmotsigende og latterlig organisasjon.

Det er min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, jeg holdt på å le meg ihjel når jeg leste det i avisa. Vigrid saksøker noen for å være rasistiske!

Klart at det er et paradoks her, men de har like mye rett som alle andre til å utfordre den nye diskrimineringsloven. Dersom den norske stat sier at blondinevitser ikke er rasisme må de også tåle muhammed karikaturer, negervitser osv.

Lenke til kommentar
Haha, jeg holdt på å le meg ihjel når jeg leste det i avisa. Vigrid saksøker noen for å være rasistiske!

Klart at det er et paradoks her, men de har like mye rett som alle andre til å utfordre den nye diskrimineringsloven. Dersom den norske stat sier at blondinevitser ikke er rasisme må de også tåle muhammed karikaturer, negervitser osv.

5801031[/snapback]

I mine øyner så har de ikke rett til en dritt!! Kun en govkalibret kule av biligiste sort...

Lenke til kommentar
PÅ samme måte som jeg mener det heller ikke er nødvending med andre småeligheter som f.eks neger vitser, jøde vitser, pakkis vitser, araber, vitser, guling vitser etc...

5801133[/snapback]

Da er det jo ikke noe igjen å vitse med. :D

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
Vigrid er kun på desperta jakt etter oppmerksomhet, noe de fikk litt av nå. Men tror nok de er en utdøende gjeng. Har mer tro på de som vokser opp i deg en som så.. På 80 og starten av 90 tallet var det vel litt mer i "vinden" å melde seg inn i slike grupper og støtte dem.

5791114[/snapback]

Tror nok du skyter litt skivebom her. Vigrid 'døper' faktisk over 100 nye ungdommer hvert år, og de blir større. Veldig mange ungdommer kontakter Tore Tvedt igjennom nett, og særlig svært unge jenter(14-16) faller for Vigrid, av en eller annen grunn. Svært mange elever får Vigrid til å hjelpe dem med skoleoppgaver om 2. verdenskrig f.eks.

En ting dere bør vite med slike organisasjoner er at jo mer dere kjemper mot dem, jo større blir de. Vigrid fremstår ikke som voldelig, men en fredelig og upolitisk korrekt organisasjon.

Å lage skrekkhistorier om dem får bare flere til å ønske å finne ut mer om dem, og lett påvirkelige vil svelge det.

Spekulative organisasjoner vokser på den måten. Kommer de seg på nyhetene, i aviser og ellers i media vil de bare vokse. Ytringsfriheten beskytter alle provoserende meninger, og mange ungdom tiltrekkes provoserende meninger, og enda flere stiller seg alltid 'nøytral'.

Det beste man kan gjøre er å ignorere de bare. Å blande nazisme og norrønn mytologi er jo bare tøv likevel.

Thorgrim O. Bredesen er vel heller ikke akkurat et geni bare fordi han studert statsvitenskap 2 år. Har du studiekompetanse kan du det.

S,

Lenke til kommentar
I mine øyner så har de ikke rett til en dritt!! Kun en govkalibret kule av biligiste sort...

Løsningen din er å skyte rasistene, altså? :!:

PÅ samme måte som jeg mener det heller ikke er nødvending med andre småeligheter som f.eks neger vitser, jøde vitser, pakkis vitser, araber, vitser, guling vitser etc...

Tenk for et grufullt kjedelig Ned Flanders samfunn der ingen kan kødde med hverandre. Det FARLIGSTE i hele verden er folk som tar seg selv for alvorlig. Slik vi f.eks så med muhammed karikaturene.

Lenke til kommentar

Løsningen din er å skyte rasistene, altså? :!:

Tenk for et grufullt kjedelig Ned Flanders samfunn der ingen kan kødde med hverandre. Det FARLIGSTE i hele verden er folk som tar seg selv for alvorlig. Slik vi f.eks så med muhammed karikaturene.

5803624[/snapback]

Skyte dem... :roll: Blir bare utrolig provesert når de benekter slikt som jødemasakeren til Hitler & Co under 2 verdenskrig. Ble jo skutt som fluer, og om de som støtter og benekter slikt gir jeg en god F i om hva som skjer med dem... Politisk korrekt eller ikke, slike folk levner jeg lite..

At de får 100 nye vært år er litt feil. Mange av disse faller fort i fra igjen, eller blir kun som passive medlemer og til ingen nytte. Respekt gir jeg uannsett ikke en slik bedriten gjeng.

Men skjeønner godt hva du mener Svankmajer om at de ikke bør få for mye oppmerskomhet. Ser ikke på dem som noe sto trussel uannsett.

Skulle puttet dem i et våpendepo sammen med en haug av extreme imaner og slikt møkk så kunne det knertet hverandre... :p

Lenke til kommentar
At de får 100 nye vært år er litt feil. Mange av disse faller fort i fra igjen, eller blir kun som passive medlemer og til ingen nytte.  Respekt gir jeg uannsett ikke en slik bedriten gjeng.

Men skjeønner godt hva du mener Svankmajer om at de ikke bør få for mye oppmerskomhet.  Ser ikke på dem som noe sto trussel uannsett.

5806481[/snapback]

"Passive" Vigrid-nazister i Norge er da heller ikke spesielt heldig?

Personlig ser jeg på den økende rasismen i Norge som like alvorlig som islamske fundamentalister.

Og da inngår også den økende oppslutningen til Fremskrittspartiet. Det er uheldig i forhold til tiden vi lever i. Altså i forhold til spenningen med den islamske verden osv.

S,

Lenke til kommentar

At folk balnder FRP med Vigrid-nazister mm. ser jeg ikke noe poeng i. At de er strenge på invandrings politiken sin betyr ikke noe mer det!

Stemmer ikke FRP selv, men har da uannsett respekt for et parti som innehar 30% av folket.

Islam bare vokser og vokser, og at noen går litt imot er bare bra. Vi kan ikke sitte på berget her og tie hele tiden heller!

Lenke til kommentar
At folk balnder FRP med Vigrid-nazister mm. ser jeg ikke noe poeng i. At de er strenge på invandrings politiken sin betyr ikke noe mer det!

Stemmer ikke FRP selv, men har da uannsett respekt for et parti som innehar 30% av folket.

Islam bare vokser og vokser, og at noen går litt  imot er bare bra. Vi kan ikke sitte på berget her og tie hele tiden heller!

5806646[/snapback]

FRP fikk jo oppstartsstøtte fra Apartheid i sør-afrika, og Anders Lange var jo både aktiv jødehater og for apartheid. Tidligere har de jo gitt forslag om å kastrere alle innvandrere som kommer hit. Hvordan skal det tolkes, om ikke rasistisk? Klart, det kan jo også tolkes som religiøst. Frp er jo bygd på "kristen kulturarv", som de så fint åpner partiprogrammet deres på.

Røttene til FRP er klart rasistiske, selv om de på mange måter driver en mer 'husvennlig' politikk nå. (Selv om jeg fortsatt mener man skal være bra korka for å seriøst holde med de(med mindre det er pga glad-egoismen, da er du korka på en annen måte), men det er nå min mening, og beside the point dessuten.)

Angående vestlige ekstremister så er de ikke noe bedre enn islamske ekstremister. Følger man Mohammed-karikaturene ser man at vi som stater blir vurdert etter våre ekstremisters provokasjoner, akkurat som svært mange her vurderer dem etter deres ekstremister.

S,

Endret av Svankmajer
Lenke til kommentar

Er vel nettopp det som du nevner her Svankmajer som hindrer meg i å stemme FRP... Spesielt det med "kristen kulturarv" og slikt piss!

Ellers så er det faktisk mye "folkelig" og fornuftige ting fra FRP ang. det med å minske byrokratiet, øke straffer for alvorlige forbrytelser, tenke litt mer på de eldre og sykuhusdrift osv.. Men det gjennstår å se hvordan det blir når de kommer i regjering og til makta (for det vil skje inne ikke alt for mange år; det banna eg bein på!)..

Ellers så er det vel ikke bare FRP som har tvilsom fortid. AP bla. med sine overvåkings perioder og komenist fiendlige politikk er vel egentlig ikke så mye bedre. Tror ikke det er noe vits i å starte å spa opp _så_ gammal møk heller! Mye tvilsomt som har skjedd opp gjennom hitorien i alle leirer...

Og når FRP hele tiden skal bli gjort til latter på en slik måte at folk føler at de er for dumme til å se selv og ta standpunkt; ja da blir det nesten som at mange stemmer FRP i ren protest..

¨

Kunne sikkert funnet masse dritt fra både høyre, venstre osv . Men skal feks. AP siden holde ut så må de begynne å ta folk på alvor.

Ellers så må det være lov å stile spørsmål med invaderer politiken i dette landet opp i gjennom årene.

Det plager ikke meg personligt at det er en håndfull invadrere i dette landete, men at det er litt for mange av dem som er her på feil premsier. Tror at det er mange av invadrerene som har kommet er rimlig resurs streke. De som ikke er det klarer aldri å finne veien til vesten og et bedre liv..

Leser feks. om pakistanere som kommer til norge for å jobbe som galne og reise tilbakesr til "Little norway" eller hva den nå het den byen i pakistan.

Synes vi skal priotere det som virkligen har hatt det fælt og trenger hjelp skal komme; de som ikke har en dritt! Ikke de som bare kommer for å sikre seg og familien i hjemmelandet litt mer...

Ellers så er det for meg en gåte hva jeg skal stemme ved neste valg... ;)

Lenke til kommentar
FRP fikk jo oppstartsstøtte fra Apartheid i sør-afrika, og Anders Lange var jo både aktiv jødehater og for apartheid. Tidligere har de jo gitt forslag om å kastrere alle innvandrere som kommer hit.

Hvis disse ubegrunnede påstandene stemmer, så er det uansett irrelevant, da Frp ikke er samme parti som ALP. Langt ifra.

Røttene til FRP er klart rasistiske

Nok en ubegrunnet påstand, men fortsatt irrelevant, da vi må forholde oss til partiet i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...