stoolman Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Nå har mine gode venner gjort det igjen.. En helg på Aurskog er jo i utgangspunktet noe å rope hurra for, men det er klart at et par cascader, hardware for sinnsykt mye penger og friskt pågangsmot hjelper.. Resultatene er som følger: De ble nr 2 i verden over 20 000 poeng i 3d mark 05, samt at de knuste rekorden til KingPin i 3d mark 06 Herlige 12502 poeng WR 06 Grattis til gutta!! Nå begynner benchemiljøet her på berget å holde høy standard!! Endret 19. mars 2006 av stoolman Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Stilig! Grattis! 5778898[/snapback] Tusen takk Denne helgen ble så artig og slitsom, så vi fikk ikke tatt mange bilder men her er noen Her er alt klart Her tester vi FX'en og XTX kortet Endelig er alt koblet opp og klart til bench Slik ser hele kaoset ut Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ser den er slått alerede. 12832 poeng. Men stillig prosjekt da. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Nydelig. Du har ikke noen større bilder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ser den er slått alerede.12832 poeng. Men stillig prosjekt da. 5780724[/snapback] Den (Kingpin's) er ikke godkjent ennå, men blir det vel (det er jo sikkert nye drivere til 7900GTX). Ser ut som om Nvidia hele tiden har det lille overtaket.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ser den er slått alerede.12832 poeng. Men stillig prosjekt da. 5780724[/snapback] Den (Kingpin's) er ikke godkjent ennå, men blir det vel (det er jo sikkert nye drivere til 7900GTX). Ser ut som om Nvidia hele tiden har det lille overtaket.. 5781078[/snapback] Ja kan se slik ut,,, Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Men Intel har helt falt av lasset *gliser* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Men Intel har helt falt av lasset *gliser* 5781208[/snapback] I alle benchmarks hvor dual-core "utnyttes/belønnes" er nok FX60 rimelig overlegen ja.. Her derimot viser forgjengeren til "Yonah/Core duo" hvor "skapet skal stå".. nr.2 (og nr.3) på lista er "ærskjelte" P4'er.. Forøvrig er det litt interessant å se en *moderator* tilsynelatende legge opp til AMD vs. Intel "diskusjoner".. og i tillegg med henvisninger til Netikette og Retningslinjer i "siggen".. PS. Opps..."my bad".. ser jo at "Desertglow's/Magnus'" advarsel/"sticky" nå er borte.. så da er et vel fritt fram for AMD vs. Intel flamewars.. PS2. On topic så må jeg huske på å gratulere Overklokk/Kinc med glimrende innsats.. Stå på! (Nå må vel nye skjermkort handles inn...igjen). Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Men Intel har helt falt av lasset *gliser* 5781208[/snapback] I alle benchmarks hvor dual-core "utnyttes/belønnes" er nok FX60 rimelig overlegen ja.. Her derimot viser forgjengeren til "Yonah/Core duo" hvor "skapet skal stå".. nr.2 (og nr.3) på lista er "ærskjelte" P4'er.. Forøvrig er det litt interessant å se en *moderator* tilsynelatende legge opp til AMD vs. Intel "diskusjoner".. og i tillegg med henvisninger til Netikette og Retningslinjer i "siggen".. PS. Opps..."my bad".. ser jo at "Desertglow's/Magnus'" advarsel/"sticky" nå er borte.. så da er et vel fritt fram for AMD vs. Intel flamewars.. PS2. On topic så må jeg huske på å gratulere Overklokk/Kinc med glimrende innsats.. Stå på! (Nå må vel nye skjermkort handles inn...igjen). 5781470[/snapback] Var på ingen måte sånn ment, men tallenes klare tale tyder på at AMD FX60 slår Intels CPUer (enn så lenge). Jeg har både P-M, Core Duo og P4 hjemme jeg, så jeg er på ingen måte motstander av Intel Bare sånn at det er avklart Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Gratulerer!! Kan dere lage en film av dette også?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Var på ingen måte sånn ment, men tallenes klare tale tyder på at AMD FX60 slår Intels CPUer (enn så lenge). Jeg har både P-M, Core Duo og P4 hjemme jeg, så jeg er på ingen måte motstander av Intel Bare sånn at det er avklart 5781481[/snapback] Har sansen for både "flamewars" (selv om det er forbudt her i gården).. og moderatorer med "balansert" maskinpark.. :!: Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Bare en ting å si: Gratulerer! Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Vel rekoder er ment for å bli slått så dere vet hva dere har å gjøre....reise opp igjen å slå den Gratulere btw eg e rett i hælene på dere Lenke til kommentar
HuXLo Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Grattis .keep up the good work.Dere klare sikkert mer forsett sånn. No er vel målet og ta Dothan i Super Pi ? 17.625s. . Leit at WR i Super Pi er med pentium :no:,men nice oc han har på hele 7473,5mhz det er jo helt sinnsykt. Dere må ta han, Klare det med en AMD viss ka som e best Lykke til har troen på dere Endret 22. mars 2006 av HuXLo Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvis Darth Vader hadde en data ville den sett ut som Overklokk sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå