Gå til innhold

Overklokk og Kinc setter ny WR i 3d mark 06!

Anbefalte innlegg

Nå har mine gode venner gjort det igjen.. En helg på Aurskog er jo i utgangspunktet noe å rope hurra for, men det er klart at et par cascader, hardware for sinnsykt mye penger og friskt pågangsmot hjelper..

Resultatene er som følger:

De ble nr 2 i verden over 20 000 poeng i 3d mark 05, samt at de knuste rekorden til KingPin i 3d mark 06

Herlige 12502 poeng

WR 06

Grattis til gutta!!

Nå begynner benchemiljøet her på berget å holde høy standard!!

Endret av stoolman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stilig! Grattis!

5778898[/snapback]

Tusen takk

Denne helgen ble så artig og slitsom, så vi fikk ikke tatt mange bilder men her er noen :)

ready.jpg

Her er alt klart

tesing-xtx.jpg

Her tester vi FX'en og XTX kortet

mess.jpg

Endelig er alt koblet opp og klart til bench :)

rigg1.jpg

Slik ser hele kaoset ut :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ser den er slått alerede.

12832 poeng.

Men stillig prosjekt da.

5780724[/snapback]

Den (Kingpin's) er ikke godkjent ennå, men blir det vel (det er jo sikkert nye drivere til 7900GTX).

Ser ut som om Nvidia hele tiden har det lille overtaket..

:hmm:

Lenke til kommentar
Ser den er slått alerede.

12832 poeng.

Men stillig prosjekt da.

5780724[/snapback]

Den (Kingpin's) er ikke godkjent ennå, men blir det vel (det er jo sikkert nye drivere til 7900GTX).

Ser ut som om Nvidia hele tiden har det lille overtaket..

:hmm:

5781078[/snapback]

Ja kan se slik ut,,, :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Men Intel har helt falt av lasset *gliser*

5781208[/snapback]

I alle benchmarks hvor dual-core "utnyttes/belønnes" er nok FX60 rimelig overlegen ja..

Her derimot viser forgjengeren til "Yonah/Core duo" hvor "skapet skal stå".. nr.2 (og nr.3) på lista er "ærskjelte" P4'er.. :D

Forøvrig er det litt interessant å se en *moderator* tilsynelatende legge opp til AMD vs. Intel "diskusjoner".. og i tillegg med henvisninger til Netikette og Retningslinjer i "siggen".. :hmm:

PS.

Opps..."my bad".. ser jo at "Desertglow's/Magnus'" advarsel/"sticky" nå er borte.. så da er et vel fritt fram for AMD vs. Intel flamewars.. :)

PS2.

On topic så må jeg huske på å gratulere Overklokk/Kinc med glimrende innsats..

Stå på! (Nå må vel nye skjermkort handles inn...igjen). :D

Lenke til kommentar
Men Intel har helt falt av lasset *gliser*

5781208[/snapback]

I alle benchmarks hvor dual-core "utnyttes/belønnes" er nok FX60 rimelig overlegen ja..

Her derimot viser forgjengeren til "Yonah/Core duo" hvor "skapet skal stå".. nr.2 (og nr.3) på lista er "ærskjelte" P4'er.. :D

Forøvrig er det litt interessant å se en *moderator* tilsynelatende legge opp til AMD vs. Intel "diskusjoner".. og i tillegg med henvisninger til Netikette og Retningslinjer i "siggen".. :hmm:

PS.

Opps..."my bad".. ser jo at "Desertglow's/Magnus'" advarsel/"sticky" nå er borte.. så da er et vel fritt fram for AMD vs. Intel flamewars.. :)

PS2.

On topic så må jeg huske på å gratulere Overklokk/Kinc med glimrende innsats..

Stå på! (Nå må vel nye skjermkort handles inn...igjen). :D

5781470[/snapback]

Var på ingen måte sånn ment, men tallenes klare tale tyder på at AMD FX60 slår Intels CPUer (enn så lenge). Jeg har både P-M, Core Duo og P4 hjemme jeg, så jeg er på ingen måte motstander av Intel :)

Bare sånn at det er avklart ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Var på ingen måte sånn ment, men tallenes klare tale tyder på at AMD FX60 slår Intels CPUer (enn så lenge). Jeg har både P-M, Core Duo og P4 hjemme jeg, så jeg er på ingen måte motstander av Intel :)

Bare sånn at det er avklart ;)

5781481[/snapback]

:thumbup:

Har sansen for både "flamewars" (selv om det er forbudt her i gården).. og moderatorer med "balansert" maskinpark.. :!:

Lenke til kommentar

Grattis :w00t: .keep up the good work.Dere klare sikkert mer :yes: forsett sånn.

No er vel målet og ta Dothan i Super Pi ? 17.625s. :love:. Leit at WR i Super Pi er med pentium :no: :no:,men nice oc han har på hele 7473,5mhz :dribble: det er jo helt sinnsykt.

Dere må ta han, Klare det med en AMD viss ka som e best :) Lykke til har troen på dere :D

Endret av HuXLo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...