Caveman Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 jeg har lyst å kjøpe ett digitalt kamera men er i stuss på hva jeg skal velge. jeg sett litt på canon ixus v2. noen som har noe bra forslag? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg jobber i en frittstående fotobutikk i Oslo sentrum. Vi selger Ixus v2 til 3950 kroner (tror jeg det var). Ixus v2 er ett veldig bra kamera, kompakt og lett og gir bra bilder. Den har også 2x optisk zoom. Vil du ha muligheten til å skrive ut utskrifter av dine bilder i A4 format eller større, så bør du gå for ett 3 megapixel kamera (Ixus v2 har 2 megapixler). 3 megapixler kamera kan du få fra rundt 5000-tallet. Anbefaler Nikon Coolpix 885 og Canon Powershot S30. De koster rundt 5800 kroner hver. Nevner ikke navnet på butikken da det kan oppfattes som reklame. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Kjøpte meg nettopp digital kamera til under 4k. Satt å tenkte på Ixus v2 jeg og, men kjøpte til slutt FujiFilm sitt FinePix 2800 Zoom. Så igjennom litt tester i denne prisklasse, og da kom dette kameraet ut bedre enn alle andre som var med i testen, deriblant Ixus v2. Fikk kameraet og har nå tatt litt over hundre bilder og er meget fornøyd. Anbefalest på det varmeste :smile: _________________ Case modding er arti :smile: [ Denne Melding var redigert av: Hedeon på 2002-09-24 19:43 ] Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 hei, takk for svar , jeg har desverre ikke rå til en kamera dyrere enn 4k. Fujifilm FinePix 2800Z så ganske bra ut men det virket litt stort og klumpete. er det fakt eller ser det bare sånn ut på bilde? vil helst ha ett som er lett å ta med seg. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Bildet er litt missvisendes. Kameraet er litt klumpete, men er ikke så veldig stort. Ble litt overasket selv når jeg åpnet esken over hvor lite det var i forhold til hva jeg hadde sett for meg. Men her er ca mål som jeg har målt selv: B: 9 cm, H: 8 cm, D: 9 cm. Kjøpte med en 128 MB minnebrikke og bæreveske som ekstra utstyr. Kom vel på ca 4500 hos PS. Men kameraet alene koster under 4k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå