tunefish Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Er dere bare meg, eller er internett som sirup om dagen? Dette gjelder bl.a. hw.no, men det har blitt tatt opp i hundre andre poster så det vil jeg ikke gå så mye inn på. Men generelt på internettsider verden over, så virker det som om hastigheten har gått NED de siste par årene? Nå har jeg tilgang på kabel, men det går mye treigere på diverse sider, enn hva det gjorde på min gamle isdn-linje! Og det sier vel litt? (Gjelder ikke DL og p2p-progs, som dere naturligvis skjønner.) Er det nettet som er overbelastet? For mange brukere og for dårlige servere? Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Du bruker ikke tilfeldigvis Telenor?? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg sitter også på telenor-basert adsl hjemme.... Har vært helt uaskeptabelt i det siste. Nedlasting har sett ut til å gå bra, men vanlig surfing på en del sider... ikke tale om at det går. Heldigvis har Opera en kjekk funskjon som gjør at de sidene du var på når du avslutta kan du starte på igjen... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 16:26, skrev Insanity:Du bruker ikke tilfeldigvis Telenor?? Jo, og jeg har aldri hatt spesielt sansen for dem... Men akkurat i dette tilfellet så har vel det ingenting å si? Det er jo ikke båndbredden det skorter på lissom... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Det kan ha noe med problemer på porter og slikt på serverne deres. Hvor bor du? Kanskje vi er koblet opp mot samme node... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Bor på holtet i oslo... har ikke så grisemye peil på adsl enda, men synes bare det virker litt rart... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Haslum, Bærum... da er vi nok ikke koblet om samme node nei, om ikke alt går til en felles sentral igjen da... Har vært borti lignende problemer her på jobben. Da har det vært noe galt med proxy-server'n. Får håpe det bedrer seg snart! Jeg tenkte å prøve en restart av router og modem for å se om det funker... Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Telenor har hatt problemer med utenlands-trafikken i snart 2 uker. Toskene klarer tydeligvis ikke ordne det. Ta kontakt med dem, og klag... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Har Telenor jeg også, men har ikke merka no. Bor forresten like utenfor Drammen. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Det går i perioder. Kommer litt an på hvilke sider du prøver og. En dag fikk jeg ikke kontakt med en eneste amerikansk side. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Funker bra her hos meg, Kan ikke si at det er noe spesielt trekt som eg har merket. :razz: Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hei.. jeg sitter på ei 512 Avidi linje og har også opplevd at både norske og utenlandske, særlig sistnevnte, har vært utrolig trege i det siste. Telenor har vist problemer med serverne sine ja Skifter til NGT snart :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå