Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treigt internett!

Anbefalte innlegg

Er dere bare meg, eller er internett som sirup om dagen? Dette gjelder bl.a. hw.no, men det har blitt tatt opp i hundre andre poster så det vil jeg ikke gå så mye inn på.

Men generelt på internettsider verden over, så virker det som om hastigheten har gått NED de siste par årene?

Nå har jeg tilgang på kabel, men det går mye treigere på diverse sider, enn hva det gjorde på min gamle isdn-linje! Og det sier vel litt?

(Gjelder ikke DL og p2p-progs, som dere naturligvis skjønner.)

Er det nettet som er overbelastet?

For mange brukere og for dårlige servere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter også på telenor-basert adsl hjemme.... Har vært helt uaskeptabelt i det siste. Nedlasting har sett ut til å gå bra, men vanlig surfing på en del sider... ikke tale om at det går. Heldigvis har Opera en kjekk funskjon som gjør at de sidene du var på når du avslutta kan du starte på igjen...

Lenke til kommentar

Haslum, Bærum... da er vi nok ikke koblet om samme node nei, om ikke alt går til en felles sentral igjen da... Har vært borti lignende problemer her på jobben. Da har det vært noe galt med proxy-server'n. Får håpe det bedrer seg snart! Jeg tenkte å prøve en restart av router og modem for å se om det funker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...