runjohan Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 endelig: http://www.xbox-scene.com/ http://www.xboxhacker.net/index.php?option...=33&topic=481.0 håper det blir public snart. :!: Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 And no, the team decided not to release a hacked FW. The security details are proof itself. The team advocates hacking, not piracy. Men, vi vet jo alle at det kommer, det kommer Gleder meg til å få chippet 360. Få utnyttet media center saken skikkelig Den orginale xboxen min har sikkert hatt over 2000 timer spilletid, så den synger vel på siste vers, hehe Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 er en tråd om dette allerede 3 - sider lang. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=551981 Dr Peedee Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Gleder meg til å få chippet 360. Få utnyttet media center saken skikkelig 5778516[/snapback] Det er dette jeg også gleder meg mest til med chipping av Xbo360. Ser ut til at de fleste kun forbinder chipping med piratkopierte spill. Selv hungrer jeg kun etter mulighetene med mediaavspilling. Per i dag er Xbox 1 full av serier, filmer og tvprogrammer. Kunne vært greit å få permitert den, men det skjer ikke før Xbo360 klarer å gjøre samme jobben. Jeg har en haug av High Definition videoklipp liggende på pc, men gidder ikke styre med å koble fra hverandre pc, for å flytte den inn til hvor projektoren er, for så å koble opp og ned etter behov. Jeg trenger bare å få streamet all den media jeg har på mitt eksisterende nettverk til Xbox360, og en chip vil ordne dette. Gleder meg. Lenke til kommentar
Snorre_TM Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Gleder meg til å få chippet 360. Få utnyttet media center saken skikkelig 5778516[/snapback] Det er dette jeg også gleder meg mest til med chipping av Xbo360. Ser ut til at de fleste kun forbinder chipping med piratkopierte spill. Selv hungrer jeg kun etter mulighetene med mediaavspilling. Per i dag er Xbox 1 full av serier, filmer og tvprogrammer. Kunne vært greit å få permitert den, men det skjer ikke før Xbo360 klarer å gjøre samme jobben. Jeg har en haug av High Definition videoklipp liggende på pc, men gidder ikke styre med å koble fra hverandre pc, for å flytte den inn til hvor projektoren er, for så å koble opp og ned etter behov. Jeg trenger bare å få streamet all den media jeg har på mitt eksisterende nettverk til Xbox360, og en chip vil ordne dette. Gleder meg. 5779089[/snapback] Dette kan du allerede gjøre, men du er avhengig av å ha Windows XP Media Center Edition 2005 med Rollup Update 2. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 De skal ikke gjøre det offentlig ettersom de gjorde det kun for utfordringens skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå