vegjoh Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei! Er på utkikk etter hodetelefoner til musikk, som skal gis i gave, og trenger anbefalinger... Jeg har søkt litt her, og det er utrolig mange slike poster, men det som går igjen er hodetelefoner til spilling og masse "trøkk" og bass osv.. - Prisantydning rundt 500 kr - Skal brukes til forskjellige typer musikk, men ikke trance/dance og slikt, så lydgjengivelse prioriteres før disse "DJ-settene". - Skal ikke brukes med bærbare lydkilder, og jeg tror lukkede hodetelefoner er å foretrekke. Mvh Vegard Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hva med noen Sennheiser HD 215 har ikke hørt på de selv, men spesifikasjonene ser jo bra ut. Ellers er det jo masse trøkk i Koss Porta Pro, men de er ikke lukket da Hvis du sparer litt får du kanskje rå til noen fra Grado, de er jo kjent for å lage verdens beste headsett.... Lenke til kommentar
Viivac Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 I den prisklassen er Beyerdynamic DT231 et greit valg. De er også lukkede. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 I den prisklassen er Beyerdynamic DT231 et greit valg. De er også lukkede. 5823743[/snapback] Jepp, enig. DT231 er noe av det beste jeg har hørt til under en tusenlapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå