phun-ky Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har i lengre tid nå vurdert hva slags bil jeg skal anskaffe, og bunnkriteriet mitt var at det skulle være en firehjulstrekker. Har kommet frem til noen valg, bruktbiler, som jeg gjerne vil ha litt input på. jeg er en høy mann så trenger benplass og høyde under taket. Toyota Landcruiser Toyota Rav4 Chevrolet Tahoe Ford Excursion Er det noen andre tilsvarende modeller som kan sammenlignes med disse? Jeg sikler etter en landcruiser, men vet ikke helt mtp pris, om det er verdt pengene i forhold til andre alternativer. Har fått noen ytringer om at Tahoo er bedre enn en Landcruiser, stemmer dette? Jeg vet at Tahoe'n kan registreres til varebil og kjøres med vanlig lapp.. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ford Excursion har kjøreegenskaper som en lastebil. Toyota RAV4 er en småbil. Chevrolet Tahoe er en amerikaner på godt og vondt. Toyota Landcruiser er svaret. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Stort spenn der ja... Hvor mye penger har du tenkt å bruke? Dersom du skal legge litt i det kan du jo ta med feks Range Rover på listen. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 skal ha en bruksbil, ikke en børstraktor, eller kollen traktor. eller var det land roveren? hm. skal under 250k.. Lenke til kommentar
rareben Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Landcruiser er kanskje verdens beste bil. Den går og går og den går over alt. Se på den her Lenke til kommentar
fjellnett Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har i lengre tid nå vurdert hva slags bil jeg skal anskaffe, og bunnkriteriet mitt var at det skulle være en firehjulstrekker. Har kommet frem til noen valg, bruktbiler, som jeg gjerne vil ha litt input på. jeg er en høy mann så trenger benplass og høyde under taket. Toyota Landcruiser Toyota Rav4 Chevrolet Tahoe Ford Excursion Er det noen andre tilsvarende modeller som kan sammenlignes med disse? Jeg sikler etter en landcruiser, men vet ikke helt mtp pris, om det er verdt pengene i forhold til andre alternativer. Har fått noen ytringer om at Tahoo er bedre enn en Landcruiser, stemmer dette? Jeg vet at Tahoe'n kan registreres til varebil og kjøres med vanlig lapp.. 5778325[/snapback] Lenke til kommentar
fjellnett Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei. Eg har vert eiger av mange 4wd biler å er nå eiger av ein 02mod ravd4d. Den er nok av dei beste eg har vert eier av.Har bare en negativ ting å si om den bilen.De er litt for lite plass i bagajerommet,men de finnes en løsning på de.Takboks ble innkjøpt her å da er de probleme borte.Bilen passer faktisk med boks også.men kjøp i bilens farver.Medium fraspark på mototen,men ganske seig til å dra.Stabil på veien å driftsikker som bare de.Den tar bare 0,62 på mila ved pen kjøring å de må den få. MVH Fjellnett Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvis jeg kan få tipse om et forum som vet mye om slikt, så er offroad.no noe som er verdt å sjekke ut. Leste masse der når jeg vurderte Nissan Patrol/Mitsubishi Pajero som førstebil... Lenke til kommentar
Flin Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Mitsubishi Pajero er ingen dum bil. Hvis du ser bort fra de aller siste modellene som dessverre har litt børstraktor/by-bil preg.. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Var jeg deg ville jeg vurdert Honda crv også. De er flinke til å lage kompromiss biler.Jeg har hatt en crv-98 mod i 7 år nå og bare positivt. Den har ganske enkelt ingen svakheter. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Var jeg deg ville jeg vurdert Honda crv også. De er flinke til å lage kompromiss biler.Jeg har hatt en crv-98 mod i 7 år nå og bare positivt. Den har ganske enkelt ingen svakheter. 9077672[/snapback] Hmm, den har da fått masse kritikk for ett relativt dårlig 4WD-system, ikke på kvalitet men på måten den kobler inn driften og svakere fremkommelighet på skikkelig dårlig og tungt føre. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Var jeg deg ville jeg vurdert Honda crv også. De er flinke til å lage kompromiss biler.Jeg har hatt en crv-98 mod i 7 år nå og bare positivt. Den har ganske enkelt ingen svakheter. 9077672[/snapback] Hmm, den har da fått masse kritikk for ett relativt dårlig 4WD-system, ikke på kvalitet men på måten den kobler inn driften og svakere fremkommelighet på skikkelig dårlig og tungt føre. 9077777[/snapback] 4 trekken fungerer da fint!Det er alltid et kompromiss å lage terrengbil og samtidig en god landeveis bil. Dette synes jeg Honda har klart med crv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå