Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

yAnskaffelse av 4x4

Anbefalte innlegg

Har i lengre tid nå vurdert hva slags bil jeg skal anskaffe, og bunnkriteriet mitt var at det skulle være en firehjulstrekker.

Har kommet frem til noen valg, bruktbiler, som jeg gjerne vil ha litt input på. jeg er en høy mann så trenger benplass og høyde under taket.

Toyota Landcruiser

Toyota Rav4

Chevrolet Tahoe

Ford Excursion

Er det noen andre tilsvarende modeller som kan sammenlignes med disse?

Jeg sikler etter en landcruiser, men vet ikke helt mtp pris, om det er verdt pengene i forhold til andre alternativer. Har fått noen ytringer om at Tahoo er bedre enn en Landcruiser, stemmer dette? Jeg vet at Tahoe'n kan registreres til varebil og kjøres med vanlig lapp..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Har i lengre tid nå vurdert hva slags bil jeg skal anskaffe, og bunnkriteriet mitt var at det skulle være en firehjulstrekker.

Har kommet frem til noen valg, bruktbiler, som jeg gjerne vil ha litt input på. jeg er en høy mann så trenger benplass og høyde under taket.

Toyota Landcruiser

Toyota Rav4

Chevrolet Tahoe

Ford Excursion

Er det noen andre tilsvarende modeller som kan sammenlignes med disse?

Jeg sikler etter en landcruiser, men vet ikke helt mtp pris, om det er verdt pengene i forhold til andre alternativer. Har fått noen ytringer om at Tahoo er bedre enn en Landcruiser, stemmer dette? Jeg vet at Tahoe'n kan registreres til varebil og kjøres med vanlig lapp..

5778325[/snapback]

Lenke til kommentar

Hei.

Eg har vert eiger av mange 4wd biler å er nå eiger av ein 02mod ravd4d.

Den er nok av dei beste eg har vert eier av.Har bare en negativ ting å si om den bilen.De er litt for lite plass i bagajerommet,men de finnes en løsning på de.Takboks ble innkjøpt her å da er de probleme borte.Bilen passer faktisk med boks også.men kjøp i bilens farver.Medium fraspark på mototen,men ganske seig til å dra.Stabil på veien å driftsikker som bare de.Den tar bare 0,62 på mila ved pen kjøring å de må den få.

MVH Fjellnett

Lenke til kommentar
Var jeg deg ville jeg vurdert Honda crv også. De er flinke til å lage kompromiss biler.Jeg har hatt en crv-98 mod i 7 år nå og bare positivt. Den har ganske enkelt ingen svakheter.

9077672[/snapback]

Hmm, den har da fått masse kritikk for ett relativt dårlig 4WD-system, ikke på kvalitet men på måten den kobler inn driften og svakere fremkommelighet på skikkelig dårlig og tungt føre.

Lenke til kommentar
Var jeg deg ville jeg vurdert Honda crv også. De er flinke til å lage kompromiss biler.Jeg har hatt en crv-98 mod i 7 år nå og bare positivt. Den har ganske enkelt ingen svakheter.

9077672[/snapback]

Hmm, den har da fått masse kritikk for ett relativt dårlig 4WD-system, ikke på kvalitet men på måten den kobler inn driften og svakere fremkommelighet på skikkelig dårlig og tungt føre.

9077777[/snapback]

4 trekken fungerer da fint!Det er alltid et kompromiss å lage terrengbil og samtidig en god landeveis bil. Dette synes jeg Honda har klart med crv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...