Gjest Yoshi Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Katt som drar laksen. 5782731[/snapback] Opera får problemer når jeg prøver å åpne. Og jeg som var sugen på kattepr0n. 5782855[/snapback] Jeg spiller av i Opera. Det er nok du som har dårlig data 5782922[/snapback] Høhøhø btw, jeg hadde heller ikke prob. med å åpne i Opera. 5783379[/snapback] Funka fett i IE. Må være noe plug-in-instillinger i Opera. Ikke mye til tiss den katten hadde, da. Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 katta her i huset er også sykt rastløs for tia... og den er kastrert! løper ut og inn hele dagen. inn og spise litt og ut gjen, inn og spise litt og ut igjen. Sånn holder den på store deler av dagen! Klikker snart. og da kommer den faen ikke inn før løpetida er langt te helvete vekk! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 den har nok "trøbbel i tårnet" :!: Lenke til kommentar
KS Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Gi den P-piller du så skal du se den roer seg uten at du får noen kattunger du må kakke. 5778866[/snapback] Katter skal ikke ha p-piller de skal kastreres eller steriliseres. P-piller fører nesten garantert til kreft, når den brukes over lang tid. Har du ikke råd til å sterilisere katten din og få den vaksinert en gang i året, burde du heller ikke ha katt. Man kjøper ikke hund for å ha den i bånd i hagen hele dagen. Alle skjønner da at denne personen er uskikket til å ha hund. Katt har ingen verdi liksom. Blir så sinna. 5782542[/snapback] Kan du komme med noe bevis for det der? Vil jo klart ikke at katta skal få kreft, men at jeg tar ikke deg på ditt ord for at apotekvarer, som ikke er merka med noe spesielt, er kreftfremkallende. 5782781[/snapback] Vår katt døde av kreft og hun hadde fått p-piller. Eneste "beviset" er at dyrlegene mente det skyldtes p-pillene. En stund får hun døde hadde hun en større operasjon og fjernet mye kreft som hadde satt seg rundt brystene. Dessverre var det for sent. Urolig katt: kan også være at den får for lite stimulering. Lek mer med katten eller la den være mer ute. Huskatter er mentalt splittet. Oppfører seg som voksne ovenfor andre katter men blir som kattunger sammen med eierene (kan også i perioder innta en "oppdragene" rolle ovenfor eierene). Hyldene katt: Høyest hyl lager hunnkatter etter paringen. På hannkattens penis sitter det et rekke mottagger ala en fiskekroken. Når han trekker seg ut påfører det hunnkatten en intens kortvarig smerte. Hannkatten beskytter seg mot hunnkattens reaksjon ved å bite henne i nakkeskinnet. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Du får slutte å gi katten din morrpølsebiter Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Kan du komme med noe bevis for det der? Vil jo klart ikke at katta skal få kreft, men at jeg tar ikke deg på ditt ord for at apotekvarer, som ikke er merka med noe spesielt, er kreftfremkallende. Eg fant eg fant Er fra en dyreklinikk sin hjemmeside http://finnsnesdyreklinikk.no/stories/sterilisering.html "Det har lenge vært vanlig å gi hunnkatter p-piller for å forebygge uønskede kattekull. Det er i dag påvist stor sammenheng mellom p-pillebruk og brystkreft hos katt. I flere og flere land foreskrives ikke lenger P-piller til katt rutinemessig. Kreft oppdages erfaringsvis sent av eiere og i mange tilfeller er prognosen for helbredelse svært liten når diagnosen stilles. Om en likevel ønsker å bruke disse medikamentene til katt anbefales det at katten undergår en årlig helsekontroll, slik at sykdommer kan oppdages i tide." Dette er hentet fra dyreklinikk sin side. Er som klara klok bare med dyrleger. http://www.dyreklinikk.no/artikkel/ut_print.php?ID=34 De viktigste faktorene i Norge, som vi også kan gjøre noe med, er den overdrevne bruken av p-piller til katt og p-sprøyter til hund. Dette medfører en betydelig økt risiko for å utvikle jurkreft, og det anbefales på det sterkeste å heller sterilisere kattene når de er unge, helst fra 6 måneders alder. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hannkatten vår voldtar regelmessig hunnkatten vår, hunnkatten går på p-piller :-p Det høres helt forjævelig ut, ettersom hunnkatten ikke er helt med på det (aka. voldtekt). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Om katten er urolig nå, ta det med ro. Det er jo vår for pokker. Katta er garantert rastløs og lei av vinteren akkurat som vi mennesker, og er ute etter litt action. Desverre er det vel til tider litt for kaldt for pusen å være ute, så den ombestemmer seg og går inn. Har 3 katter selv, 2 kastrerte monser og 1 frue på p-pille. Sistnevnet blir skikkelig forbanna når hun får p-pillen. Jaga nabokatta langt bort fra hennes terriroriet, og da snakker jeg langt. Ca 1 km ble nabokatta jaget av katta vår, på dagen da hun fikk p-pillen Men de er alle 3 rastløse og går mye inn og ut. Blir nesten tullet av det, setter jeg meg ned for å slappe av kan jeg garantere at det er enten en som skal ut eller inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå