Gå til innhold

Katten er så rar for tiden - hva er det?

kremt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahha, derfor jeg hører nobokattene komme med noen forvrengte hyl i de sene nattetimer:p

5778930[/snapback]

:!:

Skjedde meg når jeg bodde på et sted men blokker og sånt. Sikkert hankatter som slåss.

5779149[/snapback]

Hvorfor det? Awp er jo koz <3

5779212[/snapback]

Er lissom masse feite stygge katter rundtom i nabolaget vårt, men det verste av alle er jo at bikkja vår hater katter, og sover på rommet vårt, så hvis jeg ikk våkner av kattene våkner jeg vaffal av bikkja som bjeffer som en gal.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ble lite søvn på meg i 1-3 tiden i natt.. :no:

Den jævla katten gikk frem og tilbake i huset og mjaua og lagde de jævligste lydene.

Gikk en gang og tenkte jeg skulle skjelle den ut litt, men så kom jeg på at katten vår er jo døv.. :hrm:

Så jeg bærer den så langt vekk fra døra til rommet mitt som mulig, klapser den lett på snuten og skinka (klarer ikke å skade dyr :no: ), og viser det forbanna overtrøtte trynet mitt til den.

Etter jeg gjorde det for 2. gang, så klarte den å være litt mer rolig, så det ble litt søvn på meg. :D

Lenke til kommentar
Gi den P-piller du så skal du se den roer seg uten at du får noen kattunger du må kakke.

5778866[/snapback]

Katter skal ikke ha p-piller de skal kastreres eller steriliseres. P-piller fører nesten garantert til kreft, når den brukes over lang tid. Har du ikke råd til å sterilisere katten din og få den vaksinert en gang i året, burde du heller ikke ha katt. Man kjøper ikke hund for å ha den i bånd i hagen hele dagen. Alle skjønner da at denne personen er uskikket til å ha hund. Katt har ingen verdi liksom. Blir så sinna. :mad:

Lenke til kommentar
Gi den P-piller du så skal du se den roer seg uten at du får noen kattunger du må kakke.

5778866[/snapback]

Katter skal ikke ha p-piller de skal kastreres eller steriliseres. P-piller fører nesten garantert til kreft, når den brukes over lang tid. Har du ikke råd til å sterilisere katten din og få den vaksinert en gang i året, burde du heller ikke ha katt. Man kjøper ikke hund for å ha den i bånd i hagen hele dagen. Alle skjønner da at denne personen er uskikket til å ha hund. Katt har ingen verdi liksom. Blir så sinna. :mad:

5782542[/snapback]

Kan du komme med noe bevis for det der? Vil jo klart ikke at katta skal få kreft, men at jeg tar ikke deg på ditt ord for at apotekvarer, som ikke er merka med noe spesielt, er kreftfremkallende.

Lenke til kommentar

Ser man det ser man det, dette er i ferd med å bli den store kattetråden :lol:

Katten min/vår (ikke sikker? :p) er også en sterilisert hunkatt, men nå om dagene er hun helt vill, var til og med ute i natt, noe hun bare gjør noen ganger om sommeren.

Mjauer livet av seg og er helt snål.

Blir alle hunnkatter sånn selv om de er sterilisert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...