Gjest Yoshi Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Er det ikke slik at katter og hunder kan slikke seg selv til orgasme? Eller har du en feit katt? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Ikke spesielt feit nei Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ahha, derfor jeg hører nobokattene komme med noen forvrengte hyl i de sene nattetimer:p 5778930[/snapback] :!: Skjedde meg når jeg bodde på et sted men blokker og sånt. Sikkert hankatter som slåss. 5779149[/snapback] Hvorfor det? Awp er jo koz <3 5779212[/snapback] Er lissom masse feite stygge katter rundtom i nabolaget vårt, men det verste av alle er jo at bikkja vår hater katter, og sover på rommet vårt, så hvis jeg ikk våkner av kattene våkner jeg vaffal av bikkja som bjeffer som en gal.. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 haha...skal vedde på at nabogutten har pakket sennep opp i katttesn bakdel bare at det ble motsatt effekt Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Kjærlighetssorg..? 5778764[/snapback] den er horny din emo. 5778833[/snapback] :!: Carl M viser sin harde side Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 alle vet jo att katten har løpetid når den oppfører seg slik:P vanlig dette:) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Katten min er en steriliset hokatt, men jeg tror hun er fortsatt litt småkåt, for på denne tida oppfører den hun seg helt sykt, driver å galloperer bortover gulvet og springer opp på bord osv... helt syk Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ble lite søvn på meg i 1-3 tiden i natt.. Den jævla katten gikk frem og tilbake i huset og mjaua og lagde de jævligste lydene. Gikk en gang og tenkte jeg skulle skjelle den ut litt, men så kom jeg på at katten vår er jo døv.. Så jeg bærer den så langt vekk fra døra til rommet mitt som mulig, klapser den lett på snuten og skinka (klarer ikke å skade dyr ), og viser det forbanna overtrøtte trynet mitt til den. Etter jeg gjorde det for 2. gang, så klarte den å være litt mer rolig, så det ble litt søvn på meg. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Du skulle skjelle ut katten din? GG. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Du skulle skjelle ut katten din? GG. 5782034[/snapback] Ett sted så skjeller han ut katten Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Gi den P-piller du så skal du se den roer seg uten at du får noen kattunger du må kakke. 5778866[/snapback] Katter skal ikke ha p-piller de skal kastreres eller steriliseres. P-piller fører nesten garantert til kreft, når den brukes over lang tid. Har du ikke råd til å sterilisere katten din og få den vaksinert en gang i året, burde du heller ikke ha katt. Man kjøper ikke hund for å ha den i bånd i hagen hele dagen. Alle skjønner da at denne personen er uskikket til å ha hund. Katt har ingen verdi liksom. Blir så sinna. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ehm, drar seg? 5778339[/snapback] tenkte jeg også på 5778353[/snapback] Katt som drar laksen. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Gi den P-piller du så skal du se den roer seg uten at du får noen kattunger du må kakke. 5778866[/snapback] Katter skal ikke ha p-piller de skal kastreres eller steriliseres. P-piller fører nesten garantert til kreft, når den brukes over lang tid. Har du ikke råd til å sterilisere katten din og få den vaksinert en gang i året, burde du heller ikke ha katt. Man kjøper ikke hund for å ha den i bånd i hagen hele dagen. Alle skjønner da at denne personen er uskikket til å ha hund. Katt har ingen verdi liksom. Blir så sinna. 5782542[/snapback] Kan du komme med noe bevis for det der? Vil jo klart ikke at katta skal få kreft, men at jeg tar ikke deg på ditt ord for at apotekvarer, som ikke er merka med noe spesielt, er kreftfremkallende. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Katt som drar laksen. 5782731[/snapback] Opera får problemer når jeg prøver å åpne. Og jeg som var sugen på kattepr0n. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg spiller av i Opera. Det er nok du som har dårlig data Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Du skulle skjelle ut katten din? GG. 5782034[/snapback] Ett sted så skjeller han ut katten 5782210[/snapback] HAHAHEHAEHAEHAEHHEHAEHAE :!: :!: :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Katt som drar laksen. 5782731[/snapback] Opera får problemer når jeg prøver å åpne. Og jeg som var sugen på kattepr0n. 5782855[/snapback] Jeg spiller av i Opera. Det er nok du som har dårlig data 5782922[/snapback] Høhøhø btw, jeg hadde heller ikke prob. med å åpne i Opera. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Ser man det ser man det, dette er i ferd med å bli den store kattetråden Katten min/vår (ikke sikker? ) er også en sterilisert hunkatt, men nå om dagene er hun helt vill, var til og med ute i natt, noe hun bare gjør noen ganger om sommeren. Mjauer livet av seg og er helt snål. Blir alle hunnkatter sånn selv om de er sterilisert? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Usj, våknet i natt jeg og av noen kattekrek uttenfor vinduet her.. luftpistol neste? Neida, er ikke noen dyreplager, har 2 katter selv, men de er bare innekatter.. har ikke merket noe spesielt på dem, to hanner. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Dask den hardt og fort på rompa så får hun orgasme og løper for å briefe ved å sprelle rundt litt, så blir hun stille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå