Mojo Pin Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei. Noen som har repertoaeret fra Paul McCartney konserten på Valle Hovin, 14 Juni 2004 ? Ikke spør hva jeg trenger det til. Var der, men husker ikke hvilke sanger Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Fint om jeg ikke svar om ikke så lenge Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Da fant jeg den ut selv =) Sorry to interrupt ypu Kan bare stenge denne tråden.. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Gidder du legge den ut? Var der selv, skulle gjerne sett en setliste. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 DETTE SPILTE HAN: «Jet» «Got To Get You Into My Life» «Flaming Pie» «All My Loving» «Let Me Roll It» «You Won't See Me» «She's A Woman» «Maybe I'm Amazed» «The Long And Winding Road» «In Spite Of All The Danger» «Blackbird» «We Can Work It Out» «Here Today» «All Things Must Pass/Yellow Submarine» «I'll Follow The Sun» «For No One» «Calico Skies» «I've Just Seen A Face» «Eleanor Rigby» «Drive My Car» «Penny Lane» «Get Back» «Band On The Run» «Back In The USSR» «Live And Let Die» «I've Got A Feeling» «Lady Madonna» «Hey Jude» Ekstra: «Yesterday» «Let It Be» «I Saw Her Standing There» 2. ekstra: «Helter Skelter» «Sgt. Pepper's Lonely Heart Club Band» (33 låter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå