asad Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Vurderer å legge den ut til "Ingen minstepris" hvis jeg ikke får bud. Er litt redd for den slags auksjoner though, hvordan pleier prisen å legge seg på disse? ( snakk om pc ). Vil jo ikke drite meg ut og selge mye billigere enn jeg forventer... Endret 20. mars 2006 av asad Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 tror ikke du burde reklamere for annonsen din :S et generelt tips; ikke si at den er klokket! si heller at den er klokkevillig elns.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Fjernet linken Jeg skrev ikke at den var overklokket, såpass mye vet jeg^^ Tenke kanskje noen her har lagt ut pc`en sin til salgs, og fått for lite for den eller noe. "ingen minstepris" auksjoner kan jo ende opp med veldig av pris hvis ikke mange nok følger med ( men det er det kanskje på qxl ) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg skrev ikke at den var overklokket, såpass mye vet jeg^^ det stod 3ghz i overskriften ? når ble en AMD 3000+ 3ghz stock ? Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg skrev ikke at den var overklokket, såpass mye vet jeg^^ det stod 3ghz i overskriften ? når ble en AMD 3000+ 3ghz stock ? 5782241[/snapback] igår. Da jeg lagde auksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå