bushdevil Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg tenkte jeg skulle bestille HD hos PS Data, men er usikker på leveringstiden siden jeg aldri har brukt PS Data før. Jeg bor i Stavanger området, og når jeg har bestilt fra Komplett tidligere har jeg hatt pakken på døren etter to dager. Er PS Data like kjappe? Grunnen til at jeg spør er at jeg har hørt at Komplett har hatt litt problemer i det siste grunnet omlegging av systemet. Jeg vil ha pakken så tidlig som mulig, for jeg skal på LAN... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Har bestilt mye varer fra psdata og de har bestandig sendt dem samme dag, i tillegg får du en service som du iallefall ikke får på komplett,da tenker jeg spesielt på event reklamasjoner Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg bor 40 mil nord for trondheim... Sendte en bestilling en søndag, men alle varene var ikke på lager før på tirsdag (eller var det onsdag...) Uannsett, jeg hadde PCen på lørdagen Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg bestilte 2x120GB HD'er og 1x128MB CF kort på mandag morra, fikk dem i dag(tirsdag) :smile: 24 timer fra jeg bestilte til pakka var på postkontoret skal både PSD og posten har skryt for Men så bor jeg i kr.sand da som ikke er så langt fra arendal, men legger du på 1 dag så er du der :smile: PSD er kjent for å være veldig raske. [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-09-24 16:10 ] Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Takker for svar. Går for PS Data. 24t var sinnsykt raskt... Lenke til kommentar
TheBirg Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 PS Ruler av alle shoppene, og de er det aldri no tull med !!!! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå