Gå til innhold

Liste over programmer for Linux

Anbefalte innlegg

Det er en stund siden jeg har benyttet dette forumet. Hvor har det blitt av den listen av programmer for Linux som var listet på dette forumet og som så ble flyttet til Linuxguiden? Jeg har prøvd å søke både her og i Linuxguiden, men finner ikke lenger den listen over linuxprogrammer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ble flyttet vekk fra forumet da det var for mye arbeid å oppdatere first post i henhold til alle anbefalinger gitt i resten av tråden. Og det ble for mange poster til at det var mulig å holde oversikt.

Den ble da flyttet til «Anbefalinger til programvare», men ble endret til «Liste over programvare» ettersom Linuxguiden skal være en nøytral portal.

Det skal ligge en lenke til siden i FAQ-en som er annonsert øverst i forumet, hvis ikke det gjør det, må det endres på ASAP.

Lenke til kommentar
Det skal ligge en lenke til siden i FAQ-en som er annonsert øverst i forumet, hvis ikke det gjør det, må det endres på ASAP.

5779688[/snapback]

Det stemmer.. Det ligger en lenke på den FAQen for programlisten. Jeg synes å huske at jeg ikke så den tidligere i dag på den tråden... Enten det eller så må jeg få meg nye briller.

Lenke til kommentar
Det stemmer.. Det ligger en lenke på den FAQen for programlisten. Jeg synes å huske at jeg ikke så den tidligere i dag på den tråden... Enten det eller så må jeg få meg nye briller.
Ellers kan det ha med at jeg la den inn etter at jeg la inn forrige innlegg. (:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...